Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 22:32
crazycat
crazycat is offline
ik heb een vraaag, ik ga binekort naar curacoa verhuiizen waarschijnlijk, dan wil ik een hond en hem trainen als waakhond,

maar dan vroeg ik mea f, welke pitbul soot is het beste dan, ik dacht eraan een american stafford te nemen de werkhond dan, neit de showhond,

maar ik zoek eits groots, wat imponerent is zodat niemand daar op het erf loopt,

weet iemand wat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2010, 11:49
MTpower
MTpower is offline
Ik weet niet wat voor persoon je verder bent, dus kan je ook geen ras aanbevelen.
Doe gewoon eens wat research naar bepaalde rassen en kijk vervolgens welke het meest geschikt is.
Oud 16-03-2010, 13:19
crazycat
crazycat is offline
kzit te denke tusse een american stafford of een dogo argentino
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 13:51
Volk
Volk is offline
Eh... zolang je geen labrador hebt zullen alle honden op curaçao vanzelf waakhonden worden is mijn ervaring. Doordat ze in een grote tuin leven (waar ze nooit uit komen) zien ze dat als hun territorium. En je moet je hond natuurlijk ook niet als pup met iedereen laten spelen. Maar mijn ervaring is echt dat ze allemaal vanzelf waakhonden worden. Hoef je niks voor te doen. Ras maakt ook niet veel uit, zolang het geen schoothondje is.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 14:19
AlopiA
AlopiA is offline
Labradors kunnen anders ook prima waken hoor
Oud 16-03-2010, 14:31
Volk
Volk is offline
Ja, maar mijn ervaring is dat het meer allemans vriendjes zijn. Op Curacao was het ook zo dat als je een labrador in de tuin zag je wist dat die van nederlanders was. Het zijn ook de enige honden daar die kwispelend naar je toe komen rennen. Maar je zult ze vast wel af kunnen richten.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 15:34
crazycat
crazycat is offline
ja een labrador is niets om bang voor te zijn

maar een grote pitbul of rotweiler denk je wel 2x over na om eventjes dichtbij te komen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten