![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik meen mij ook te herinneren dat op sommige Tampax staat dat je ze door kunt spoelen. Ik doe hetzelf niet omdat dat mijn septisch in de war zou gooien maar in principe zou je zo'n ding toch door moeten kunnen spoelen, niet alle soorten wss... maar toch. Ik zou me er niet voor schamen hoor dat dat gebeurd is! Kan iedereen gebeuren.
![]() |
![]() |
|
In 1979 had Frank Zappa al een liedje waarin de tekst voorkwam "the plumber he says: never flush a tampoon". Daarom staan er wel eens van die vuilnisbakjes naast de plee. Anders gewoon doorspoelen en glashard ontkennen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik spoel ze eigenlijk ook gewoon altijd door... Niet de plasticjes natuurlijk, en maandverband ook niet. Maar als je ze (zeker op een openbaar toilet) eerst in een wcpapiertje moet doen en dan moet weggooien, dan zitten toch je handen helemaal onder het bloed (ivm lekken door wcpapier)? Lekker als dan de wctafel buiten de wc is... En als je bij iemand op bezoek bent, lijkt het me ook niet zo fris om een gebruikte tampon zo in een prullenbakje te gooien, maandverband kun je nog een beetje inpakken, maar vraag me af hoe lang het duurt voordat die tampon gaat stinken. Ben tijdens de middelbare school weleens in een waterzuiveringsbedrijf geweest als excursie, en daar werd wel gemeld dat de meisjes nooit maandverband mochten doorspoelen, maar over tampons geen woord.
|
Wat doen jullie dan toch met die tampons?
![]() ![]() |
![]() |
|
Gewoon door de wc, hoor. Nooit problemen mee gehad, overigens. Dat gedoe met wc-papier, getverdemme. En aangezien je je vuilnisbakje niet om de paar uur gaat legen, stinkt binnen de kortste keren je hele wc/badkamer naar menstuatiebloed.
|
Nou inderdaad, gewoon een wc papiertje klaarleggen (des noods dubbel) en hem daar in leggen. Als je hem gewoon bij het touwtje vasthoudt hoeft er geen druppeltje bloed aan je vinger te komen. En dan nog, als je je tampon in doet krijg je toch ook wel eens een beetje bloed aan je vinger? Gewoon even goed je handen wassen... Ik spoel die dingen absoluut niet door. En wbt het stinken van vuilnisbakjes.. daar heb ik nog nooit last van gehad. Wel belangrijk dat je dan een gesloten prullenbakje hebt en hem inderdaad regelmatig leegt, maar dat kan rustig de hele week dat je ongesteld bent wachten.
|
Bij mij ruik je ook echt niks hoor.
En ik was vandaag op een nieuwe locatie van m'n werk waar met koeienletters op de deur stond: 'TAMPONS EN MAANDVERBAND AUB IN DE PRULLENBAK IVM REGELMATIGE VERSTOPPING VAN TOILET!!' Ik moest meteen aan dit topic denken ![]()
|
Verwijderd
|
Ik pak tampons gewoon in met wat papier en m'n handen zitten dan echt niet onder 't bloed hoor... pff, ik vraag me echt af hoe onhandig je wel niet moet zijn om je hele handen onder het bloed te krijgen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik spoel ze eigenlijk liever niet door uit angst voor verstopping, maar dan kom je soms ergens en dan staat er geen prullenbakje, laat staan van die zakjes. tsja, dan moeten ze het zelf maar weten he
![]() had dus ooit een slaapfeestje bij een vriendin terwijl ik ongesteld was, óók geen prullenbakje. hoe doen die mensen dat toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-02-2010 om 23:31. |
![]() |
|
Hmm weggooien in een willekeurige andere vuilnisbak zou ik eigenlijk niet zo snel doen. Voelt allereerst raar om met je zakje te moeten gaan lopen richting een keuken ofzo en daarnaast zou ik het toch aparter vinden als mijn tampon in de keuken in de prullenbak ligt dan als het op het toilet in de prullenbak ligt. Terwijl het feitelijk niks uit maakt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraaagje hola | 35 | 21-10-2004 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Soft cup Verwijderd | 37 | 05-01-2004 14:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help! Tampon-probleem! Zyndel | 20 | 13-08-2003 07:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampons verwisselen waar je vriend bij is? dreadlocks | 71 | 04-01-2003 09:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
IETS nieuws!! geen tampons of maandverband maar de softcup ZHAzha | 32 | 05-11-2002 18:24 |