Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2010, 01:19
Armoed
Armoed is offline

Hier dus. Het is een erge, stekende pijn die aanhoudt. Ik krijg het niet vlak voor of tijdens een orgasme, telkens als ik net een minuut bezig ben begint het.

Wat is dit en hoe voorkom ik het? Ik heb het ook als ik lig en mijn nekspieren dus helemaal niet gebruik.
Oud 06-03-2010, 14:42
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Slaap je met het raam open of in een erg koude kamer (zolder ofzo), geen/slecht kussen, te lang achter elkaar voor hetzelfde gezeten?
Als je nekspieren stijf zijn (door bijv bovengenoemde omstandigheden) en je gebruikt je ass/onderrug, dan trek je ook een beetje aan je nekspieren, wat voor de pijn zorgt. Na langer masturberen spannen je spieren meer aan waardoor het effect versterkt.
Chiropractortje pakken, helpt

Btw: ga dan niet hardlopen, het is een hel!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 16:58
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Chiropractortje pakken, helpt
heb je met je 16e al ervaring met de chropractor? dan heb je zelf ook ergens iets niet helemaal lekker gedaan

OT

misschien span je onbewust je nek aan. probeer af en toe even er op te letten of je onbewust je nek aanspant. doe je dit probeer je nek dan zo veel mogelijk te ontspannen en blijf er op letten. laat je nek niet helemaal koud worden dan moet het wel goed komen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 17:44
Verwijderd
Er zijn ook baby's die naar de chiropractor gaan, dus 16 is wat dat betreft niet heel jong

Maar misschien span je idd onbewust je spieren heel erg aan. Ik kan me bv. voorstellen dat je bijvoorbeeld je kaken erg op elkaar duwt, dat kan ook uitstralen naar je nek. Misschien proberen eens heel bewust je kaken niet op elkaar te klemmen, bijvoorbeeld, kijken of dat lukt. Of leg je hoofd eens in een iets andere houding.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 17:49
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Er zijn ook baby's die naar de chiropractor gaan, dus 16 is wat dat betreft niet heel jong

Maar misschien span je idd onbewust je spieren heel erg aan. Ik kan me bv. voorstellen dat je bijvoorbeeld je kaken erg op elkaar duwt, dat kan ook uitstralen naar je nek. Misschien proberen eens heel bewust je kaken niet op elkaar te klemmen, bijvoorbeeld, kijken of dat lukt. Of leg je hoofd eens in een iets andere houding.
medelijden met die baby's.

ze zullen trouwens wel de hele zooi bij elkaar krijsen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten