Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2010, 14:03
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
-

Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 22:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2010, 15:11
I C U
I C U is offline
Vragen waarom ze je negeert en daarna het probleem oplossen.

Een andere optie is om je vriendennetwerk wat uit te breiden door sport, clubs, etc. zodat je steun uit meerdere hoeken kan verwachten.
Oud 24-02-2010, 16:43
Verwijderd
Hoe weet je dat ze niet op hem is? En als je vriendin je al 2 weken negeert, zit er iets goed mis. Persoonlijk zou ik daar mijn conclusie uit trekken. Maar ik zou haar erover aanspreken en vragen wat er aan de hand is, wil ze niet met je praten, dan heb je óf iets gigantisch fout gedaan óf het is gewoon over. En als er niks aan de hand is, maar ze je gewoon negeert omdat ze daar zin in heeft, dan zou ik me vragen stellen bij jullie relatie.

Oh ik las overigens dat het om je vriendin ging, zonder beste... Nou ja, het komt op hetzelfde neer, maar dan is het ook belangrijk wat JoostB hieronder zegt.

Laatst gewijzigd op 24-02-2010 om 18:02.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 17:01
JoostB
JoostB is offline
Jij was toch verliefd op je beste vriendin, niet waar ? Kan het zijn dat dit een reactie is daarop ? Omdat zij niets wilt misschien.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2010, 19:05
Verwijderd
Je gaat denken, daar gaat het al fout. je moet zeker zijn van je zaak en vragen waarom.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 17:22
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Je gaat denken, daar gaat het al fout. je moet zeker zijn van je zaak en vragen waarom.
Maar jij bent een kip

Sorry, kon het niet laten
Met citaat reageren
Oud 26-02-2010, 12:47
cenerentola
cenerentola is offline
Jij hebt geen leuke vriendin. Ze negeert je niet alleen, maar ze spreekt ook af met een andere jongen en ook nog op het moment dat het bij jou thuis niet goed gaat. Ze lijkt me erg egoïstisch en ik heb het vermoeden, ook al zegt ze van niet, dat ze verliefd is op die andere jongen. Ze negeert jou uit schaamte of uit schuldgevoel, of ze is bang voor de confrontatie of ze wil je voorlopig nog aan het lijntje houden tot zij en haar vriend een stel zijn. Spreek met haar af, als ze de telefoon niet opneemt (ze negeert je immers), dan ga je bij haar langs om verhaal te halen. Vertel haar wat je dwars zit en vertel haar dat ze meer aandacht aan jou moet besteden dan aan haar vriend. Dreig om een punt achter de relatie te zetten als ze geen rekening met jou wil houden.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 17:58
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
-

Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 20:54
Spiral
Spiral is offline
Ik zou tegen haar zeggen dat je het idee hebt dat ze je negeert en of dat klopt. En zo ja, waarom? Wil ze daar niet op antwoorden, dan is het heel jammer, maar dan weet je wel waar je staat. En blijkbaar is ze het dan niet waard om jouw vriendin te zijn. Dan zou ik het lekker bij je andere vriendin(nen) houden.
Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten