Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2010, 01:44
14jarigmeisje
14jarigmeisje is offline
ik ben een meisje van 14 jaar. ik vind een jongen erg leuk terwijl ik heb nog maar 2 keer heb gezien maar wel met hem heb gepraat enzo ik spreek hem ook op msn. het klinkt raar maar ik vind hem super knap en nu al leuk alleen ik weet niet wat ie van mij vind. ik heb weleens gezegd dat ik hem leuk vind maar hij geeft nooit echt duidelijk andwoord terug. ik wil niet opdringerig tegen hem zijn. maar ik vind hem gewoon super en wil hem graag beter leren kennen. weten jullie pleaaaaas wat ik moet doen want ik zit hier echt mee!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2010, 07:24
I C U
I C U is offline
Spreek een keer in het echt af. Wil hij dat niet, is dat al teken genoeg. Wil hij dat wel, ga dan samen de stad in, filmpje kijken, rondje huppelen, whatever.

Ik weet niet hoe je 'm gezegd hebt dat je 'm leuk vindt, maar als dat heel subtiel was, is dat waarschijnlijk niet goed overgekomen. Was dat niet subtiel en hij reageerde er vrijwel niet op, zijn er twee mogelijkheden: A) hij weet niet wat hij ermee aan moet, B) hij vindt je niet leuk maar wil je niet kwetsen. Kom ik weer bij het afspreken: dan weet je in elk geval hoe het in RL is om samen te zijn en vaak kun je dan een beetje peilen of hij je wat vindt ja of nee.

Succes!
Oud 25-02-2010, 13:12
14jarigmeisje
14jarigmeisje is offline
dankje voor de tip! ik ga het cker gebruiken.
maar hoe kan ik het beste aan hem vragen of ie een keer wil afspreken
zonder dat het zo klinkt dat ik hem echt zo graag wil enzo
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 13:22
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
je kan ook met meerdere vrienden afspreken
dan kan je gewoon vragen of hij mee wilt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
je kan ook met meerdere vrienden afspreken
dan kan je gewoon vragen of hij mee wilt
Met meerdere vrienden afspreken, terwijl jij stapel op hem bent, is zeker geen goed idee. Je hebt'hem dan helemaal neit meer voor jou alleen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 15:09
I C U
I C U is offline
"Jeetje, die film lijkt me echt leuk, maar ik weet niemand die mee wilt. Kun jij toevallig vrijdag a.s.? "

"Heb je zin om ff de stad in te gaan? Ik zag laatst een leuke tas/broek/shirt en ik heb geen zin om in m'n eentje te gaan"

"Tijd geleden dat ik in het bos ben geweest! Zin in een boswandeling?"
Oud 25-02-2010, 20:56
KeBoy
KeBoy is offline
"Ik vind je leuk" kan hij wel verkeerd verstaan. Hier in België betekent "Ik vind je leuk" niet dat je verliefd bent op die persoon, gewoon dat het een toffe persoon is. Dus misschien moet je gewoon zeggen dat je gevoelens hebt voor hem, das de meest subtiele en niet mis te verstane manier denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2010, 21:07
14jarigmeisje
14jarigmeisje is offline
bedankt allemaal ik hoop dat ik het kan gebruiken. alleen vind het wel moeilijk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 13:55
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
bedankt allemaal ik hoop dat ik het kan gebruiken. alleen vind het wel moeilijk om te doen.
Gewoon in een gesprek met 'm dat opbrengen. Kan evt op msn, aangezien je dan zeker met hem alleen praat.
Wanneer je bijv naar de stad met m wilt en je wilt ook iets kopen daar (bijv broek), begin tegen m te praten over dat je een nieuwe broek nodig hebt, laat m een plaatje zien ofzo van internet, vraag m dan of hij eens mee gaat, kijken of die broek je staat.
Dat is dan over msn en met een broek, verander een beetje voor je eigen gebruik.
Citaat:
"Ik vind je leuk" kan hij wel verkeerd verstaan. Hier in België betekent "Ik vind je leuk" niet dat je verliefd bent op die persoon, gewoon dat het een toffe persoon is. Dus misschien moet je gewoon zeggen dat je gevoelens hebt voor hem, das de meest subtiele en niet mis te verstane manier denk ik.
Ja.. Daar kwam ik op vorig jaar vakantie achter... Maar goed, ze was aardig dus ze clapte me niet of whatsoever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten