Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb ik ook last van, zij het in mindere mate dan TS omschrijft. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik mezelf aardig drogeer voordat ik in het vliegtuig stap, al is Primatour wel afdoende tegenwoordig.
Voor zo'n lange vlucht is het wel lastig, ik kan allemaal ontzettend ongezonde adviezen gaan geven, maar misschien een beter idee om even navraag te doen bij de huisarts/apotheek?
|
tja, het hangt er een beetje vanaf of je er in het algemeen van af wil, of dat je niet al te gespannen de reis door wil komen. In het tweede geval zal valeriaan en dergelijke vast helpen, maar dit werkt juist tegen als er echt van af wil. Je leert jezelf dan namelijk dat je het wel aankan als je die pilletjes hebt gehad. Terwijl je jezelf ook zou kunnen leren dat je het sowieso wel aankan, maar dat turbulentie niet heel fijn is.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Grap is wel dat de dingen waardoor je bang word in een vliegtuig, luchtzak en/of turbelentie, vrijwel nooit tot een ongeluk lijden, maar het eerder het niet functioneren van een lampje is. Citaat:
Hoe dan ook... op statestiek. De kans dat een vliegtuig neerstor is..? 1 op 12.000.000? Maar dat is de kans dat er EEN vliegtuig neerstort. Ergens, waar dan ook ter wereld, op any place, any time, any moment for any reason. De kans wordt nog veel kleiner als je gaat kijken hoe groot is de kans dat het vliegtuig waar DAT vliegtuig waar net JIJ in zit neerstort TIJDENS die 1e vlucht van dat vliegtuig. Nog veel minder dan de originele kans. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Levend besaaid worden #1590 fizzle-fluffy | 500 | 30-07-2011 11:12 | |
Lifestyle |
Naar Amerika met vliegangst Yadee | 7 | 05-11-2009 10:57 | |
Psychologie |
Vliegangst Lethe | 18 | 02-09-2007 23:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Britten gaan moslims extra controleren koelieboelie | 158 | 23-08-2006 17:13 | |
De Kantine |
hoe vaak heb jij al in een vliegtuig gezeten ? Verwijderd | 94 | 04-02-2003 13:52 |