Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2010, 18:32
Miss Chant
Miss Chant is offline
ik ben sinds 2 dagen uitelkaar met me vriend. die heeft het uitgemaakt maar gaf niet echt een reden. we hebben er nog niet over gepraat, maar wil er wel heel graag met hem over praten.. voel me vet kut en wil hem het liefst terug.
zelf geeft die aan nog niet toe te zijn om te praten, maar vrienden geven advies hem miss te bellen om te vragen wanneer we kunnen praten.
hij vertelde me altijd dat hij met mij oud wou worden en alles. maar nu is het over... is er een manier om het op te lossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2010, 18:40
*flawless*
*flawless* is offline
Als jij niet weet waarom hij het heeft uitgemaakt, lijkt het me moeilijk voor iemand hier om een oplossing te verzinnen

Ik zou zeggen: praat erover met hem, en kijk wat zijn reden is om het uit te maken.
Hangt eraf wat zijn reden is natuurlijk, maar pas dan kun je proberen om het op te lossen met hem.
Oud 28-05-2010, 18:44
Miss Chant
Miss Chant is offline
ik wou ook graag met hem praten, heb hem meerdere malen gesmst.. maar hij wilt niet of hij is er niet aan toe.. maar ik voel me echt kut en zit met vragen.. hoe kan ik hem overtuigen met me te praten?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 18:55
*flawless*
*flawless* is offline
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Als het lang heeft geduurd, is hij je toch echt wel een verklaring schuldig hoor!
Oud 28-05-2010, 18:58
Miss Chant
Miss Chant is offline
Naja niet zo lang, maar wat wij voelden hebben we ook toegeven hebbenw ebeiden nog nooit gevoelt.. ( we waren een maand samen).. hij is me toch wel een verklaring schuldig zodat ik weet waarom? ik wil het graag goedmaken
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 19:02
*flawless*
*flawless* is offline
Kun je hem niet bellen? Of langsgaan?
Nogal vreemd dat hij niet wil uitleggen waarom hij het heeft uitgemaakt. Want anders kun je het niet proberen op te lossen.
Oud 28-05-2010, 19:10
Miss Chant
Miss Chant is offline
ik weet dat hij niet met vrienden is, dus ik niet echt een reactie zou krijgen, kreeg eerst advies hem ff met rust te laten en misschien zondag of maandag contact op te nemen om te vragen om te praten? maar is dat wel goed of moet ik meteen actie ondernemen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 19:20
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Hoe oud zijn jullie + duur relatie.

Maar hem een of 2 dagen zijn ding laten doen en daarna om uitleg vragen is geen slecht idee, persoonlijk zou ik hem dat wel laten weten (sms bv vandaag dat je hem even laat doen en zondag/maandag weer contact zoekt)
Reageren

Regels voor berichten