Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2010, 12:53
Angelllll
Angelllll is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over iets waar ik natuurlijk ook gewoon met mijn vriend over kan praten, maar misschien dat hier mensen zijn met tips, of die iets soortgelijks hebben meegemaakt?
Plus dat het (denk ik) voor een man toch een ietwat gevoellig onderwerp is.
het zit zo:

Mijn vriend en ik zijn nu een jaar samen.
In het begin hadden we meer seks dan tegenwoordig, maar toen al moest het vaak van mijn kant komen.
Een tijdje terug haddenwe onze eerste echte ruzie, zo genoemd, en toen kwamen we ook op het onderwerp seks.
Hierover zei hij dat "niet goed" was, en dat het bijna elke keer van zijn kant moest komen.
Begreep absoluut niet waarom hij dat zei, want we weten allebei dat ik 9 van de 10 keer het innitiatief neem.
We hebben zo over het algemeen genomen misschien 1x in de 10 dagen seks.
Vroeger had ik een behoorlijkj hoog libido, dit is ondertussen ook flink afgenomen.
Maar ik begin me nu toch af te vragen of er iets mis is.
Ik weet dat ik een mooie meid ben, om het zo maar te zeggen.
Krijg vaak complimenten etc etc.
Hij komt ook heel snel klaar, dit is ak vanaf het begin.
Met snel klaar komen bedoel ik dan ook binnen een minuut.
Ik heb het hier wel eens met hem over gehad, en oefeningen voor hem opgezocht, hierover verteld, maar hij probeert niet eens om het op te houden.
Heb het ook wel eens over een cockring gehad, maakte hier alleen flauwe opmerkingen over.
Ook aan mij denkt hij weinig, in de vorm van klaar laten komen.
tuurlijk kan ik hem wel een beetje dwingen, maar ik wil graag dat hij dit uit zichzelf doet, net als dat hij uit zichzelf mij probeert "te verleiden".
Hij heeft nooit gezegd dat hij de sex niet lekker vind, hier ga ik ook van uit omdat hij ook vertelde dat dit voor het eerst was dat hij zo ontzettend snel klaar komt.

in mijn vorige relatie was sex een van de belangrijkste dingen, dit werd dan ook regelmatig en uitgebreid "gedaan", daarom vind ik dit zo jammer.
Sex vind ik erg belangrijk in een relatie, dit heb ik ook eens verteld.
Vind het erg jammer dat hij blijkbaar niet die behoefte aan me heeft.
Ik zou bijna aan mezelf gaan twijfelen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 13:57
Shamandalie
Shamandalie is offline
Ik heb precies hetzelfde gevoel...
Mijn vriend vind me ook mooi (ben ik ook wel), maar toch lijkt er niet veel van te komen.
Wij hebben ook maar 1x in de week ofzo seks, terwijl ik het toch vaak genoeg probeer. Hij zegt vaak dat hij moe is of niet geil is of geen energie heeft. Ik kan me dat niet goed voorstellen, omdat jongens -zeker jongens van 19- vaak toch veel behoefte hebben aan seks en dat ze een gebrek aan energie zich niet laten stoppen.
We hebben er gisteren toevallig nog over gepraat en toen heeft hij dit weer bevestigd. Achja. Ik weet het ook niet. Misschien is het maar een fase...

Maar nou even over jou. XD
Misschien is je vriend onzeker omdat hij zo snel klaarkomt? Misschien heeft hij het ook druk of is hij ook moe?
Misschien zou het helpen als je hem dit topic laat lezen. Dan ziet hij dat je er echt mee zit en dat je echt om hulp vraagt. Hopelijk is hij dan eerlijk en zegt hij wat hem dwars zit.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 14:23
BendeBen
BendeBen is offline
het is pas een jaar, maak het uit zou ik zeggen en zoek er een die je wel regelmatig neukt. het is niet zo moeilijk. je hebt het er al regelmatig over gehad, veel meer kan je niet doen.

hij faalt in bed en dat weet ie ongetwijfeld wel, je verliest je mannelijkheid en je wordt als gevolg een apaat. kan me niet voorstellen dat "de rest" van hem onvervangbaar is.
Oud 04-02-2010, 14:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij zegt vaak dat hij moe is of niet geil is of geen energie heeft. Ik kan me dat niet goed voorstellen, omdat jongens -zeker jongens van 19- vaak toch veel behoefte hebben aan seks en dat ze een gebrek aan energie zich niet laten stoppen.
Er is niks slechter voor je libido dan moe zijn, hoor.
Oud 04-02-2010, 14:38
Angelllll
Angelllll is offline
Citaat:
het is pas een jaar, maak het uit zou ik zeggen en zoek er een die je wel regelmatig neukt. het is niet zo moeilijk. je hebt het er al regelmatig over gehad, veel meer kan je niet doen.

hij faalt in bed en dat weet ie ongetwijfeld wel, je verliest je mannelijkheid en je wordt als gevolg een apaat. kan me niet voorstellen dat "de rest" van hem onvervangbaar is.
Ik hoop er toch met zn 2en uit te kunnen komen.
Het feit dat ie geen heel hoog libido heeft ok, dat heb ik geaccepteerd,
Dat is bij iedereen anders.
Maar voor de rest zou ie toch wat meer interesse kunnen tonen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 14:59
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
ben ik het zeer mee oneens.

Citaat:
Ik hoop er toch met zn 2en uit te kunnen komen.
Het feit dat ie geen heel hoog libido heeft ok, dat heb ik geaccepteerd,
Dat is bij iedereen anders.
Maar voor de rest zou ie toch wat meer interesse kunnen tonen.
voor zover ik kan opmaken is dit al een tijd zo. Ik maak hieruit op dat hij het gewoon niet kan opbrengen om moeite te doen, niet voor jou noch voor zichzelf. Ik zou iemand zoeken die beter bij me past.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 15:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ben ik het zeer mee oneens.
Moet je maar eens als je echt uitgeput bent uitgebreid seks gaan hebben, dat werkt in het algemeen écht niet, hoor.
Oud 04-02-2010, 15:18
Lotte^^
Lotte^^ is offline
dan heb je mss geen zin in uitgebreid seks, maar wel masturberen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 15:20
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Moet je maar eens als je echt uitgeput bent uitgebreid seks gaan hebben, dat werkt in het algemeen écht niet, hoor.
In het begin niet nee, maar na 10 minuten plagen van mn vriendin ook écht wel!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 16:35
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Dan ben je niet echtechtecht HEEL moe.
Oud 04-02-2010, 18:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Citaat:
Dan ben je niet echtechtecht HEEL moe.
Oud 04-02-2010, 22:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
ik heb nogal een maf slaapritme en loop/liep soms weken of maanden met een slaaptekort rond, en ik kan je vertellen dat dat geen (negatief) effect had op mijn libido
Oud 04-02-2010, 23:08
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
ik heb nogal een maf slaapritme en loop/liep soms weken of maanden met een slaaptekort rond, en ik kan je vertellen dat dat geen (negatief) effect had op mijn libido
Dit, behalve dat ik geen slaaptekort heb over het algemeen. Ik kan je vertellen dat ik toch wel friggin moe ben als ik om 3 uur naar bed ga en mn vriendin me om vier uur wakker maakt met de mededeling dat ze nog wel een keer wil.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 10:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde en ik heb ook geen laag libido. Maar toen ik fulltime werkte, ik constant moe was en eigenlijk nergens tijd voor had was mijn libido toch wel aanzienlijk lager. Dan wilde ik in het algemeen alleen maar liggen, knuffelen of even wat anders doen, en had ik veel minder zin in seks.

En dat is wat anders dan een keertje om 4 uur 's nachts seks hebben als je eigenlijk al moe bent.
Oud 05-02-2010, 12:59
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 10:52
Verwijderd
um....neem het heft eens in handen(figuurlijk gesproken!)
nee,maar ff zonder dollen
probeer erachter te komen wat hem ECHT laat tikken en doe het gewoon
ie-de-re man heeft zn knopjes waar op gedrukt kan worden
dus je vriend ook
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 11:02
Dott
Dott is offline
Ik had geen zin om alle reacties te lezen.
Maar wat ik hier lees komt het op mij over alsof ie er geen zin in heeft.
En als het dan toch maar 'moet' dan heeft ie weinig tijd voor jou, hop erin, komen en dan zijn we er weer vanaf voor de komende paar dagen.
Beetje alsof het een verplicht nummertje is dat ie zo snel mogelijk moet afronden..
Daar zou ik ook niet blij van worden..
Oud 06-02-2010, 16:31
Verwijderd
Okee, als hij nou gewoon een laag libido heeft, a la, maar als hij niet eens moeite doet om de seks langer dan 1 minuut!!... te laten duren, al een jaar lang, en dat hij nauwelijks moeite doet om jou te laten genieten... waar gaat dat over? Daar valt niks uit te komen, of over te praten. Die jongen heeft gewoon geen zin om moeite voor jou te doen, dumpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 19:34
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Okee, als hij nou gewoon een laag libido heeft, a la, maar als hij niet eens moeite doet om de seks langer dan 1 minuut!!... te laten duren, al een jaar lang, en dat hij nauwelijks moeite doet om jou te laten genieten... waar gaat dat over? Daar valt niks uit te komen, of over te praten. Die jongen heeft gewoon geen zin om moeite voor jou te doen, dumpen die handel.
/agree
Oud 14-02-2010, 22:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Seks is heel belangrijk in je relatie. Niet zozeer het hebben ervan, maar wel hoe men ermee omgaat en hoe beiden partijen er tegenover staan. Het is naar mijn idee een soort uitvergroot spiegelbeeld van hoe het met de relatie gaat.

Daarom ben ik ook groot voorstander van seks voor het huwelijk.

Als je mijn theorie op bovenstaande toetst gaat het niet zo goed in jullie relatie. Is het echt alleen maar zo slecht in jullie seksleven of stiekem ook in de rest van jullie relatie?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 18:32
Don Ronnie
Don Ronnie is offline
Dat is geen reden om het uit te maken, er zijn genoeg andere oplossingen. Dit zou dan wel de laatste zijn wat ik gekozen had!

Citaat:

Oud 02-03-2010, 22:40
Trinity
Trinity is offline
Citaat:

had je dit advies niet wat eerder (aan mij) kunnen geven?

Nee, maar inderdaad. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, en de seks bleef problematisch (qua zijn libido en initiatief dan). Het kwam er op neer dat vooral ik me moest aanpassen.
En neem maar van mij aan: genoeg mannen die wel bij jouw libido passen. Dus geef de hoop niet op. En hoe cru het woord "vervangbaar" ook klinkt, ja, mannen zijn vervangbaar, sterker nog: upgradable!
Oud 02-03-2010, 22:44
Kuipje
Kuipje is offline
Als hij de moeite niet wil nemen er iets aan te doen (als is het maar voor jou) wat betekend dan de rest eigenlijk voor hem?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten