Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 15:56
Verwijderd
hoi!

Ik ben nu echt stapel op een meisje (ik ben nog nooit een meisje zo leuk gevonden), we hebben nu al dik 20 uur ge-msn't in 4 dagen... en daarvoor waren we gewoon vrienden. zij vind mij ook leuk (heeft ze me zelf gezegt), maar ze wilt wachten met een officiele relatie omdat ze bang is dat ik het snel uitmaak, ze is meer het typ voor een langdurige relatie (en ik eig. ook wel) ze wilt me dus (nog) beter leren kennen. Weten jullie dus wanneer het 'tijd' is? want naar mijn mening ken je iemand pas echt goed na zeker 6 maanden, maar ik wil niet zo lang wachten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2010, 18:19
Verwijderd
Jullie waren toch al vrienden? Dus dan ken je elkaar ook al langer? Ik snap dat zij niet zomaar een relatie wil beginnen met iemand die ze amper kent, maar als jullie vrienden waren.. tja, beetje vreemd dan. Ik zou er gewoon met haar over praten. Niet dat je haar moet proberen te dwingen of overtuigen, maar laat haar gewoon weten dat jij haar echt niet binnen een week weer gaat dumpen, dat ze jou toch wel beter kent dan dat? 6 maanden op haar gaan wachten lijkt me inderdaad wel een beetje overdreven.

Ik heb het idee dat dit vooral onzekerheid is van haar kant. Bang om gekwetst te worden. Dus probeer haar gewoon een beetje zekerheid te geven. Geef haar wél ruimte en tijd, maar laat het niet te gek worden. Als zij steeds de boot blijft afhouden, dan heb jij daar ook niets aan.

Blijf lekker met haar omgaan, praten en leuke dingen doen. Dan komt het waarschijnlijk vanzelf wel goed. Je weet namelijk al dat zij jou leuk vindt, dus die eerste stap is al gezet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik wilde goed advies gaan geven maar Siorin heeft alles al gezegd dat ik wilde zeggen. Laat haar weten dat je te vertrouwen bent en je haar echt leuk vindt dus echt niet zomaar weer dumpt.
Oud 15-03-2010, 19:25
Verwijderd
ik zal er aan werken, we gaan binnenkort ook samen wat doen!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:30
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Nice! Vooral buiten chatten wat doen, veel beter voor je relatie. De kleine dingen maken het En ja, je krijgt waar je naar opzoek bent niet over internet, ajbwib
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:42
I C U
I C U is offline
Goed idee om wat af te spreken! Als je elkaar vaker ziet, bouw je ook een betere relatie op en waarschijnlijk meer vertrouwen. Verder zit er niet echt een vaste tijd aan wanneer je iets 'mag' krijgen met elkaar: mijn eerste vriend kende ik drie weken, mijn huidige vriend zes weken (al had ik hem in de maanden ervoor drie keer gezien over drie maanden, maar altijd in gezelschap).

Dussehm, spreek gewoon af, kijk of het dan ook klikt en kijk van daaruit verder Doe je ding!
Oud 16-03-2010, 17:07
Verwijderd
ze deed gisteren beetje chagerijnig op msn, ze heeft me vandaag gezegt dat ze me leuk vind als vriend, maar niet in een relationele sfeer...., dus gewoon als normale vrienden dat ze daar niet eerder mee had kunnen komen...

terwijl ze toch ECHT tegen mij gezegt heeft iets met mij te willen over een tijdje....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:30
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Weekie hard2get, dan subtiel terugkomen.. Maar dan niet negeren ofzo, gewoon wat afstandelijker. Bouw 'm op, dan na die week ineens subtiel terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:39
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Typische wispelturigheid van een jonge meid... Als ze je echt leuk vond had dat de angst om gekwetst te worden wel overstegen. Als jij een meisje leuk vindt zou je ook niet zeggen van: 'mja ik weet niet, misschien later.'

Misschien liet jij te veel merken dat jij haar echt leuk vond waardoor het haar opeens te snel ging. Dat zou verklaren waarom ze 'over een tijdje' zei. Bovendien is dat laatste een hele vage uitspraak omdat ze natuurlijk niet kan weten of ze over 'een tijdje' nog wat voor je voelt. De wispelturigheid van aantrekkingskracht.
Oud 16-03-2010, 19:26
Verwijderd
Wat zal de telfoonrekening hoog zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 20:17
Verwijderd
valt wel mee die telefoonrekening heb iedere maand dik 500 sms dus...

ze is een erg onzeker typ, als ze denkt iets fout te doen of iemand denkt te kwetsen ofzo dan gaat ze al huilen (17 jaar oud) maar wat denken jullie? we zijn nog gewoon vrienden, ik zal wel gewoon aardig zijn, en dan tsja wie weet komt er iets van, mischien niet. hebben jullie nog 'strategische' tips
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 15:44
I C U
I C U is offline
Als zij zegt dat 't 'm niet wordt, zou ik daar gewoon van uit gaan tenzij zij letterlijk aangeeft dat ze je leuk vindt. Over een tijdje klinkt heel vaag en daar zou ik gewoon niet van uit gaan, kom op zeg. Alsof je op haar moet gaan zitten wachten... Ik zou m'n gang gaan en als er iemand anders ten tonele verschijnt is dat ook niet verkeerd, lijkt me.
Reageren

Regels voor berichten