Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben weleens heel erg high geweest en toen moest ik nog een flesje whisky halen voor later op de avond. Toen ik door de winkel liep besefte ik opeens dat ik mijn pin was vergeten. 2x geprobeerd maar fout gedaan en toen moest ik mama bellen die het gelukkig ergens had genoteerd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en ik stond gister in de winkel voor wat boodschappen, had ik mijn pasje vergeten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb zelf ook al eens zonder saldo gezeten, toen een rekening blijkbaar wat vroeger was afgegaan. En geen contant geld bij. En de winkel ging bijna sluiten. Ik naar mijn toenmalige vriend gerend, die komt mee, ook geen contant geld, niet genoeg saldo en hebben we het met 2 kaarten moeten combineren
![]() En vaak zat dat ze zeggen dat een Belgische pas werkt in hun Nederlandse apparaat en dat ie hem dan toch niet pakt. Niet echt gênant, maar wel ronduit vervelend om dan aangeschoven te hebben, pinautomaat moeten zoeken, daar aanschuiven en dan weer aanschuiven in de winkel. |
![]() |
|
Me generen om iets futiels als geen credits op m'n pin lijkt me een beetje nutteloos.
Bovendien laat mijn ego dat niet toe.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar idd, met grote bedragen heb ik ook wel eens niet kunnen pinnen, helemaal niet bij stil gestaan dat daar een limiet op zou zitten. Maar toen had ik gelukkig nog een creditcard bij me, dus was dat ook zo opgelost. |
![]() |
|
Ik heb eens een nieuwe pinpas gekregen omdat die oude zou verlopen. Ik was van gedachte dat ik het nieuwe pasje in m'n portemonnee had gedaan en de oude door de vernietiger.
Het was toen 1 Januari, dus alles was eigenlijk dicht, maar ik had contant geld nodig voor de bioscoop (zou met m'n vriendin gaan). Slikt dat klote apparaat m'n pasje in! Ik compleet over de zeik natuurlijk, zeker omdat het postkantoor ook niet open was die dag (anders kon je nog met je ID kaart geld op nemen). Bleek later dat ik het nieuwe pasje in de vernietiger had gedaan en de oude terug in m'n portemonnee ![]()
|
![]() |
Ik ging ooit eens tanken en had alleen mn pinpasje meegenomen, nu heb ik 2 pinpasjes, eentje waar altijd wat op staat en eentje waar sporadisch wat opstaat, ik had de verkeerde meegenomen.
Kom regelmatig daar bij het tankstation dus mocht gelukkig even op en neer naar huis om mn andere pinpasje te halen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij BNP Paribas Fortis is er bvb. een limiet van 625€/dag en 1250€/week bij het opnemen van geld aan de automaat. Bij Deutsche Bank heb ik laatst ondervonden dat de daglimiet aan de automaat 500€ is (en ik had 800€ nodig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij jongeren (onder de 21) ligt het lager denk ik. |
Advertentie |
|