Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Verkiezingen 2010

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 00:26
Verwijderd
De Partij voor Naasteliefde, Vrijheid en Diversiteit, beter bekend als de pedo-partij, heeft zich ontbonden, omdat ze niet genoeg handtekeningen konden krijgen om zo aan de verkiezingen van 9 juni aanstaande mee te kunnen doen. De PNVD was vooral bekend omdat het het verbod op sex met personen in de leeftijd van 11-18 jaar wou afschaffen.

PERSBERICHT
Partij voor Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit (PNVD) ontbonden

Leiden, 14 maart 2010

Op zondag is tijdens de algemene ledenvergadering van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit (PNVD) met algemene stemmen besloten tot ontbinding van de vereniging, omdat de partij net als in 2006 niet aan de Tweede Kamerverkiezingen kan deelnemen doordat ruim te weinig mensen zich bereid verklaard hebben om een ondersteuningsverklaring te willen tekenen. De website - het domein pnvd.nl - zal als archief online blijven.

De (ex-)bestuursleden zijn uitgenodigd door de artistieke leiding (Partizan Publik) van het Bevrijdingsfestival van het 4 en 5 Mei Comité om als 'vrijheidsstrijders' te spreken tijdens het Amsterdamse Bevrijdingsfestival 2010. Zij zullen aan die oproep gehoor geven en à titre personnel aanwezig zijn.

Het (ex-)bestuur heeft een beetje het gevoel dat het de PNVD verging als de CD. Er werd veel over de partijen gesproken, maar veel inhoudelijke debatten waren er niet mogelijk. Met de ontbinding van als controversieel bekend staande partijen verdwijnen de hete hangijzers niet. Een cultuuromslag is een kwestie van tijd. Het (ex-)bestuur bedankt iedereen die de PNVD de afgelopen jaren steunde, in het bijzonder de (ex-)leden. Sapere Aude!

Aan de redactie

* Per e-mail is het (ex-)bestuur bereikbaar via:
info@PNVD.nl
* Telefoonnummers:
M.H. Uittenbogaard (ex-voorzitter): 06 - 50 943 431
A.P. van den Berg (ex-penningmeester): 023 - 855 23 58
N.L.M. de Jonge (ex-secretaris): 06 - 27 412 036

EINDE

Wat vinden jullie hier allemaal van? PNVD een gemis in de politiek of blij dat ze nooit mee hebben kunnen doen?
Advertentie
Oud 16-03-2010, 08:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou ja hè, als ze wel hadden blijven bestaan, dan was er nog niet veel gebeurd, aangezien ze niet eens aan de verkiezingen konden meedoen.
Oud 16-03-2010, 10:32
juno
juno is offline
Ze weten nu in ieder geval zeker dater geen draagvlak is in de samenleving voor hun voorkeuren. Voor het geval ze zich nog miskend voelden door de gevestigde orde.
Oud 16-03-2010, 14:01
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zeker dat dat bestuur gewoon van die gluurders zijn! Zet er een verborgen camera achter en je kunt ze oppaken
Blij dat ze er nooit zijn gekomen, beste voor hun eigen veiligheid ook, neem ik aan. Die ene pedo mag ook Eindhoven enzo niet meer in, ik zou ook geen aanhangers van de pedopartij in mijn regio willen als ik een ouder was.
Oud 16-03-2010, 14:40
Verwijderd
T is maar goed ook, blijkbaar snapten ze eerst nog niet dat er weinig mensen zijn die pedofilie acceptabel vinden. Beetje dom maarja, opgeruimd staat netjes.
Oud 16-03-2010, 17:08
Martiño
Martiño is offline
Boeiend, alsof die ooit ergens verkozen werden.
Oud 17-03-2010, 17:20
Love & Peace
Love & Peace is offline
Niet zo zeer het gebrek aan draagvlak, maar negatieve media-aandacht heeft hen de das omgedaan.
Oud 18-03-2010, 07:29
juno
juno is offline
Natuurlijk, want hun beginselen en uitgangspunten waren gewoon hardstikke goed. Prima jongens.
Oud 18-03-2010, 16:12
Love & Peace
Love & Peace is offline
Homofilie was tot voor kort ook een verderfelijke ziekte.

Het is voor media een koud kunstje om het aanzien van pedofilie op dezelfde peil als homofilie te brengen: benadruk constant dat pedofilie aangeboren en natuurlijk is en ook onder dieren voorkomt. Toon aangrijpende portretten van pedo's die gepest, mishandeld en vermoord zijn. En ook wat beelden van gelukkige pedo-gezinnen die niemand kwaad doen. Het is een langzaam proces, maar op een gegeven moment zul je zien dat de eerste BN'ers uit de kast komen, belangenverenigingen voor pedo's door niet-pedo's de kop opsteken, en nieuwe wetten verbieden om pedofilie een verderfelijke ziekte te noemen.
Oud 18-03-2010, 17:34
Joostje
Joostje is offline
Inderdaad, alleen dan nog moeten ze ook aantonen dat de kinderen het zelf ook graag willen en er nooit spijt van hebben.
Oud 18-03-2010, 17:48
juno
juno is offline
Wat Joostje zegt.

Pedo's vallen op niet geslachtsrijpe kinderen, die dus geestelijk en lichamelijk nog niet toe zijn aan seks, in ieder geval niet met een volwassene. Misschien dat ze wel gelijk hebben met de bewering dat kinderen ook erotische behoeftes hebben, maar die geven ze op een heel andere manier vorm. Laat kids lekker samen doktertje spelen, maar woon ze niet uit.

Laatst gewijzigd op 18-03-2010 om 18:24.
Oud 18-03-2010, 19:24
Afwezignummer2
Slecht voor de opvoeding, homofilie niet.
Oud 06-04-2010, 14:43
Verwijderd
Nou, men had de registratie van de partij tegen kunnen houden op grond van de openbare orde. Dit is wel mijn mening.
Oud 08-04-2010, 21:23
Verwijderd
/care idioten hou je altijd. Dat de partij niet meer bestaat betekent niet dat de idioten die erachter zaten opeens in het niets opgelost zijn.
Oud 09-04-2010, 23:34
antjevw
antjevw is offline
partij had moeten blijven bestaan, de leden achterhalen is veel makkelijker dan op chatrooms deze creeps zoeken. sowieso ieder lid op een blacklist, vuile smeerlappen! die weten echt niet wat ze een kind aandoen.
kinderen zijn tot in hun late tienerjaren / tot begin 20 niet in staat om te bepalen of ze er ooit spijt van kunnen krijgen als ze het zelf zouden willen (ook dat is maar de vraag: willen ze écht? écht willen is alles over hebben voor, omdat het voelt als hetgene dat echt goed is. dat weet een jeugdige van 13 sowieso niet). ik ben nu negentien en realiseer me dat ik nog in de maak ben. als ik terugkijk naar hoe ik twee jaar geleden was, besef ik dat ik een stuk onvolwassener was dan ik toen dacht te zijn. ik ben dan ook achteraf blij dat ik wel vrijheid had maar niet alle vrijheid. daar was ik nog niet verantwoordelijk genoeg voor als meid van 16 à 17.
Oud 10-04-2010, 13:00
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik vind het wel een gemis, je kunt me ook niet wijsmaken dat er niet voldoende priesters pedofielen te vinden waren om ene handtekening te zetten. Maar dan ben je voor altijd een paria in ons zogenaamde open minded en tolerante landje.En maar lachen om wat sommige amerikanen van homoseksuelen vinden (smeerlappen, ziek, opsluiten, black list), waarbij ook maar weer de vraag is: willen ze dit echt? Of worden ze hiertoe gedwongen door een gebrek aan jezus in hun leven?
Oud 16-04-2010, 04:36
Verwijderd
Citaat:
Boeiend, alsof die ooit ergens verkozen werden.
Indeed.
Oud 17-04-2010, 10:36
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Oud 19-04-2010, 12:57
Verwijderd
Haha
Oud 19-04-2010, 20:56
Verwijderd
Lollig...
Oud 22-04-2010, 08:35
Tureluurs
Tureluurs is offline
lol
Oud 25-04-2010, 18:08
Vice
Vice is offline
Citaat:
Wat Joostje zegt.

Pedo's vallen op niet geslachtsrijpe kinderen, die dus geestelijk en lichamelijk nog niet toe zijn aan seks, in ieder geval niet met een volwassene. Misschien dat ze wel gelijk hebben met de bewering dat kinderen ook erotische behoeftes hebben, maar die geven ze op een heel andere manier vorm. Laat kids lekker samen doktertje spelen, maar woon ze niet uit.
Niet elke pedofiel is gelijk een verkrachter. Er zullen genoeg pedo's zijn die er nooit voor uitkomen en kinderen geen pijn willen doen.
Oud 25-04-2010, 18:28
Verwijderd
Geen fysieke pijn misschien, maar geestelijke pijn is minstens zo erg, zo niet erger.
Oud 27-04-2010, 14:53
Afwezignummer2
Citaat:
Niet elke pedofiel is gelijk een verkrachter. Er zullen genoeg pedo's zijn die er nooit voor uitkomen en kinderen geen pijn willen doen.
Een pedo is een pedo, weg ermee.
Oud 27-04-2010, 15:38
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Waarom?
Oud 30-04-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, omdat als je brein afwijkt van de norm, je maar moet opzouten.
Gevoelens hebben, wat ze ook zijn, is nooit strafbaar. Er naar handelen is iets totaal anders.

Nu is 11 erg jong maar vergeet niet dat wat wij als 'normaal' beschouwen (aka, tussen je 16e en 18e je eens op sexueel vlak bezig gaan houden) vooral gevormd is door wat ons verteld is, in dat opzicht zijn partijen als deze goed als ze van zich laten horen. Ze zetten mensen aan het denken, en nou heeft de 'pedopartij' een erg nare bijsmaak wbt onderwerp, maar hey, hoe denk je dat drugs, abortus en andere dingen ooit ter sprake zijn gekomen?
Oud 01-05-2010, 14:46
Verwijderd
Tja, t zou toch idioot zijn als we nu ineens gaan toestaan dat vieze mannetjes enge dingen gaan doen met jonge kinderen? Of vinden jullie dat soms normaal?
Oud 03-05-2010, 12:23
Vice
Vice is offline
Dat heb ik nergens gezegd en misbruik en verkrachting blijft gewoon fout. Ongeacht of de dader wel of geen pedo is. Echter is het niet zo dat die mensen er voor gekozen hebben. Zolang ze kinderen niet lichamelijk en of geestelijk pijn doen, vind ik het nogal hard om met uitspraken te komen dat pedo's maar weg moeten. Ik denk dat het beter is wanneer er geen taboe op rust, waardoor pedo's zich er minder voor schamen en hopelijk sneller hulp zoeken. Daarnaast zou het niet eens zo slecht idee zijn als pedo's bijvoorbeeld (opblaas)poppen in de vorm van kinderen hebben, zodat ze in ieder geval hun lusten kwijt kunnen.
Oud 03-05-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Tja, t zou toch idioot zijn als we nu ineens gaan toestaan dat vieze mannetjes enge dingen gaan doen met jonge kinderen? Of vinden jullie dat soms normaal?
Niemand zegt toch dat dit normaal gevonden wordt? Maar wat je niet moet vergeten is dat niet iedere pedofiel een kind ook daadwerkelijk iets aan wil doen. Zij kunnen er niets aan doen dat ze pedofiel zijn, maar hebben nog altijd hun eigen acties in de hand.

Een hetero man heeft ook lustgevoelens, maar verkracht toch ook niet iedere vrouw die hij ziet lopen? Pedofielen zijn zich echt wel bewust van wat goed en fout is en veel van hen zullen ook echt die grens niet overschrijden.

Ik vind het nogal kort door de bocht en ontzettend schandalig dat er zo over mensen wordt gesproken. Een halve eeuw geleden werden homoseksuelen ook voor ziek en vies en zondig aangezien (nu door de religies natuurlijk nog steeds, maar soit) terwijl iedereen nu begrijpt hoe het zit. Het is -natuurlijk- niet mijn mening dat we alles dan maar moeten toestaan, maar een beetje begrip mag best, vind ik zo.
Oud 04-05-2010, 10:58
Verwijderd
Ik zie eigenlijk niet in wat ik voor begrip voor een pedofiel zou moeten hebben.
Althans, ik ga ervan uit dat seks door een pedofiel met een minderjarige niet vrijwillig gebeurt.
Wat maakt dat de vergelijking met homo's niet helemaal klopt, die kiezen immers voor elkaar.
Ik neem aan dat een minderjarige niet zo snel op oudere mannen valt, uitzonderingen daargelaten.
Oud 04-05-2010, 11:04
Joostje
Joostje is offline
Niet alle pedofielen hebben seks met kinderen.
Oud 04-05-2010, 11:10
Verwijderd
Ah, dus we moeten partijen als de PNVD toestaan?
Want als pedofielen hun gevoelens mogen uiten, dan mogen partijen als de PNVD ook gewoon blijven bestaan.
Oud 04-05-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Niet alle pedofielen hebben seks met kinderen.
Dit is dus wat ik bedoel, Mircomensje

Een hetero heeft lustgevoelens, maar verkracht niet iedere vrouw. Een homo heeft lustgevoelens, maar doet (doorgaans) ook niets zonder mutual consent. Dat een pedofiel gevoelens heeft voor kinderen wil helemaal niet zeggen dat hij er ook iets mee doet. Call me crazy, maar volgens mij zijn er veel meer pedofielen dan wij weten, gewoon omdat ze er niet voor uit durven komen (Goh, wat raar he?) en omdat ze zelf ook wel doorhebben dat ze er niets mee mogen doen.

Iemand met dergelijke gevoelens meteen bestempelen als een monster is in mijn ogen gewoon te kortzichtig en getuigt ook niet van veel intelligentie.
Oud 04-05-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Ah, dus we moeten partijen als de PNVD toestaan?
Want als pedofielen hun gevoelens mogen uiten, dan mogen partijen als de PNVD ook gewoon blijven bestaan.
Oh god, doe je nu met opzet zo dom? Niemand zegt dat pedofielen hun gevoelens mogen uiten (als in kleine kindertjes misbruiken).

En ja, ik vind dat deze partij mag bestaan.
Advertentie

Regels voor berichten