Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2010, 17:37
JesseAs
JesseAs is offline
kunnen jullie voor mij deze enquete even maken, ik heb nogal haast. alsvast bedankt (L)

Enquête obesitas.

1. Geslacht: □ Man □ Vrouw.

2. Leeftijd: □ Tussen 10-20 jaar □ Tussen 21-30 jaar □ Tussen 31-40 jaar □ Tussen 41-50 jaar □ Tussen 51-65 jaar □ > 65

3. Ik doe aan sport: □ Ja □ Nee

4. Ik heb zelf last van obesitas (overgewicht): □ Ja □ Nee.

5. Iemand in mijn omgeving heeft last van obesitas: □ Ja □ Nee.

6. Wat vind U van mensen die een uitkering krijgen omdat ze obesitas hebben?

Dank (L)(K)(F)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2010, 19:04
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
1. man.
2. 20 jaar
3. Ja
4. Nee
5. Nee, althans, niet dat echt erg is, wel veel mensen die net paar kilotjes zwaarder zijn dan perfect zou zijn volgens een arts.
6. Hangt af van de mate, als het een ziekte of immobiliteit veroorzaakt moet het kunnen. Maar als iemand gewoon dik en verder alles gewoon kan, no way!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 19:05
silentbob
silentbob is offline
1. Geslacht: □ Man □ Vrouw.

2. Leeftijd: □ Tussen 10-20 jaar □ Tussen 21-30 jaar □ Tussen 31-40 jaar □ Tussen 41-50 jaar □ Tussen 51-65 jaar □ > 65

3. Ik doe aan sport: □ Ja □ Nee(wel fietsen naar school, dus wel beweging, geen sport)

4. Ik heb zelf last van obesitas (overgewicht): □ Ja □ Nee.

5. Iemand in mijn omgeving heeft last van obesitas: □ Ja □ Nee.

6. Wat vind U van mensen die een uitkering krijgen omdat ze obesitas hebben? persoonlijk vind ik dat nogal profiteurs, als ze gewoon hadden ingegrepen voor het zover kwam waren ze gewoon gezond en in staat om te werken(maar ik heb wel door dat als het eenmaal wel zover is ze niet zo makkelijk meer kunnen afvallen, maar zoiets zie je toch wel aankomen lijkt mij)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 21:25
AzN
AzN is offline
1. Vrouw
2. Tussen 21-30 jaar
3. Nee
4. Nee
5. Nee
6. Begrijpelijk, want ze kunnen nu eenmaal niet werken (mede omdat obesitas vaak ook gepaard gaat met psychische problemen, lijkt me).
Reageren

Regels voor berichten