Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2010, 20:03
cherrygirl
cherrygirl is offline
Haai

Ik hebeen vraagje; ik wil graag de opleiding juridisch medewerker ( zakelijke dienstverlening) volgen op de id college maar heeft iemand enig idee of de opleiding in
3 jaar te doen is. Ik hoor namelijk dat niet iedereen het red in 3 jaar. Eneeeeh... weet ook misschien iemand hoe het op de roc mondriaan is twijfel namelijk heel erg. De redene dat ik liever op de id college wil doen is omdat je daar grotere kans hebt om de opleiding in 3 jaar afteronden, als ik het fout heb verbeter me alsjeblieft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2010, 20:29
brands
brands is offline
Ik weet niet of ik het goed heb, maar corrigeer mij dan graag!

Als jij graag de opleiding in 3 jaar wil doen, dan moet je er gewoon voor gaan. Maar ik weet niet hoe jouw toekomstige school het met stage. Sommige scholen doen namelijk 1 periode van zoveel weken stage per schooljaar, maar andere scholen doen 3 dagen stage en 2 dagen school.

De vakken die je krijgt zijn zo ie zo een aantal vakken recht. De inhoud kan ik je hiervan niet vertellen.

Conclusie:
Gewoon er voor gaan om de opleiding te doen in 3 jaar. In overleg met de school, moet dat wel lukken.

Groeten,
Oud 05-03-2010, 20:35
cherrygirl
cherrygirl is offline
Bedankt voor je uitleg brands. Ik ga dr gewoon helemaal voor en wie weet red ik het inderdaad wel in 3jaar. En het is zo dat ze daarop school ( id college ) iederjaar paar maanden stage hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 09:58
brands
brands is offline
Want bij mij op school was dat zo dat je gewoon bijna het hele jaar stage had. Niet direct in het 1ste jaar, maar wel na een half jaar op het MBO.

Mijn opleiding was ook 4 jaar, maar heb niveau 3 + 4 gedaan in 2,5 jaar. Dus heb ik 1,5 jaar sneller gedaan dan wat op papier stond. Dus in theorie zou het bij jouw ook moeten kunnen als jij er gewoon goed je best voor doet. Ik heb trouwens financieel management gedaan!
Reageren

Regels voor berichten