Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Er zijn daar geen testen voor, het enige wat je kunt doen met jou leeftijd is VAVO. Maar aangezien je verleden vraag ik me af of dat wel verstandig is. Het is hard werken. Ik heb namelijk op kader gezeten en ben stap voor stap, in HAVO terecht gekomen. Ik doe nou mijn laatste jaar.
Het is hard werken, mensen die ik ken die dit ook wouden doen zijn gestopt omdat de tempo te hoog lag. Als je nu al moeite hebt met huiswerk bij te houden dan heeft het geen nut. Want je bent (bij VAVO) er zelf verantwoordelijk voor. Dus de vraag is natuurlijk of je het jezelf ziet doen en of je dit wel wilt doen. Succes! Laatst gewijzigd op 14-03-2010 om 16:34. |
![]() |
|
![]() |
Ik was ook paar keer ziek geweest en daardoor heb ik wat achterstanden enzz. Daar hebben ze geen begrip voor, ik durf het ook niet thuis erover te hebben over dit zaken.
Ik wil me zelf gewoon overtuigen dat ik me best ga doen en dat ik verder wil in die opleiding. Hoe kan ik dat goed en duidelijk aangeven aan me mentor? |
![]() |
|
Hoi Ricardo68,
Misschien kun je beter eerst wel met je ouders of iemand die mee gaat naar je mentor toe erover hebben. Zodat zij jou ook kunnen helpen. Probeer eerst eens hun te overtuigen en daarna je mentor. Wees vooral eerlijk en oprecht, en kom ook echt de afspraken die je met jezelf/en anderen maakt na en laat je niet tegenhouden door een kleine tegenslag. Laat ook zien vóórdat je naar je mentor toe gaat je best al probeert te doen, dan ziet hij dat nu meteen ook. Hopelijk heb je wat aan deze tips. Ik wens je veel suc6! ![]() Daycie |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Mbo 2 gelijk aan TL? Flowerchild | 3 | 05-03-2016 09:08 | |
Studeren |
Havo 3 naar mbo joel3bos | 4 | 14-12-2014 11:11 | |