Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb liever niet dat de hele klas het van mijn gezicht kan aflezen, omdat het iets persoonlijks is, tussen hem en mij.
en als een jongen je leuk vindt kan hij heel verlegen worden of juist heel spontaan, en dat is bij hem niet zo duidelijk. ik weet het gewoon niet.. ![]()
|
Beetje samen lachen, zorg dat jullie inside-grapjes krijgen, dat schept al gauw een band. En af en toe een beetje flirten tussendoor zodat hij je niet alleen als gewone vriendin gaat zien, maar je ook leuk gaat vinden.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoe je hem extra aandacht geeft? Ik denk dat hij het leuk zou vinden dat als er in het vriendengroepje over een onderwerp wordt gepraat en jij ziet dat hij het er wel wat langer over wil hebben/meer interesse in heeft, dan zou ik daar met hem over door praten. Hierdoor bereik je dat je echt een gesprek met zijn tweeën hebt, wat hij ook leuk vind. Waarschijnlijk zal hij een beetje uit zijn vriendengroepje gaan staan, want ja je kunt niet door elkaar heen schreeuwen. En als jullie dan lekker kletsen over een onderwerp, kun je het ook in ene over ''Wat leuks doen na school? Dan kunnen we nog even lekker verder kletsen.'' hebben ![]() Succes ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lol het is eigenlijk als hij jou ook leuk vindt.. als jij naar hem kijkt en hij kijkt terug en jij draait weg en draait nogmaals weer terug naar hem en hij glimlacht heb je hem bij mij gedaan. dat zijn een van die charmes die vaak werken.. maar nu weet ik wat jullie doen jullie bespelen de mensen met jullie charmes
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic 114# duivelaartje | 495 | 26-11-2007 16:19 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Liefde & Relatie |
Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!! sunflower83 | 19 | 10-05-2004 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin foute acties door jongens alpha | 28 | 12-10-2003 18:10 | |
Lifestyle |
wijde ribbroeken voor jongens? page-up | 7 | 12-03-2003 09:08 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |