Advertentie | |
|
![]() |
|
Terrasje, wat drinken!!
Wou dat dat weer kon, wil weer zomer. OT: Tijdens dat schoolfeest is een goed moment, als zij een beetje stijlvol is, moet je niet teveel drinken (14-15=2 biertjes, 16-18=3 richtlijnen), liefst niet roken, ookal rookt zij. Niet gek gaan doen, als je jezelf bent kom je ook wat zekerder over (als je iets niet leuk vind, laat het zo positief mogelijk weten. Ipv dat je mee gaat doen). Uiteindelijk kan je een arm om haar heenslaan, gaat ze een beetje met d'r benen naar jouw benen toe (ipv zo vooroverbuigen), dan zit je gebakken en geef je haar een kus in d'r nek, als ze het niet erg vind, rustig zoentje op haar mond, dan kan je een mooie zoen geven. As easy as that, man! |
![]() |
|
spreek op een rustige plek af bijv bos ofzo .
ga rondwandelen met haar en raak haar soms aan . stel je open op en maak af en toe een geintje. praat niet over te persoonlijke dingen en als ze lacht enzo pak haar hand dan af en toe vast . laat ze dit toe dan wee je dat je goed zit en zo niet balen en als het dan echt goed zit tussen jullie vraag haar dan . |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb gevraagd of ze eens mee wilt bowlen en dat vond ze wel leuk
![]() Als het klikt kan ik misschien wat intiemere afspraakjes afspreken. ![]() en heb haar nummer en ze smst me af en toe maar weet niets om naar haar te sturen ![]() En paar van de klas hebbe beetje door dat ik haar leuk vind en daar geinen ze altijd mee en ze meot dan altijd blozen.. goed teken? of kan het zijn dat ze bij iedereen gaat blozen? Ook een vriendin van haar zei dat ze over mij praat, in de goede zin dan ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2010 om 09:09. |
![]() |
|
Oh, en smsjes hoeven niet altijd ergens over te gaan, reageer op haar of vertel iets over wat je nu aan het doen bent. Het gaat erom dat je aan haar denkt en haar daarom smst... Aandacht, enzo.
Bowlen is trouwens wel leuk ![]()
|
Goed idee, bowlen
![]()
|
![]() |
Kut dag vandaag
![]() Het meisje dat ik leuk vond vroeg aan een goede vriend van mij of ik haar leuk vond. Toen zei die vriend 'ja' omdat hij het wist en niet wou liegen. Een vriendin van haar stond erbij en wou op hyves zeggen : '.... vind jou ook leuk hoor' maar toen zei ze nee niet doen dadelijk denk hij dat ik hem ook leuk vind. dus das kut ![]() zou ik bowlen gewoon door laten gaan? voel me nu ook niet echt lekker. Laatst gewijzigd op 16-03-2010 om 18:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is klote! Maar in ieder geval heb je het het lef getoond om het te proberen en waarschijnlijk heb je ook wel wat dingen geleerd.
Met bowlen: misschien kan je nog wat vrienden erbij uitnodigen? Dan hoef je ook niet zoveel met haar te praten en ze komt dan als een gewone vriendin. |
![]() |
|
ik zou niet nog meer 'moves' gaan maken bij bowlen. Ik kende een jongen die dat ook bij mij had en hij bleef me maar achtervolgen en aanstaren, uiterst irritant en intimiderend. Ik zou haar gewoon als een vriend beschouwen en ophouden met flirten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Wie heeft ook dit probleem met zijn Nokia6280 Verwijderd | 2 | 09-07-2006 19:44 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen moeten duidelijker zijn gewoonmax | 53 | 14-06-2006 19:49 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 |