Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2010, 20:33
xAnoniem
xAnoniem is offline
Heee Allemaal,
Ik heb een jongen leren kennen sinds Augustus via hyves.
Hij woonde bij mij in de buurt (maar 8 km van mij vandaan)
Nou sinds januari zien we elkaar paar x op busstation (we reizen allebij met de bus, alleen we zitten niet bij elkaar in de bus)
Nu wilde hij morgen (zondag) afspreken en hij heeft het net pas afgezegd..
Zijn auto is kapot en hij moet mee naar familie.
Ik vroeg natuurlijk aan hem waarom hij dat niet eerder zei maar zijn antwoord was daar op: Sorry ik had het druk

Mmm...
Ik weet het niet hoor?!
Alleen ik vind hem super leuk!
Maar dat ga ik niet laten merken aan hem nu hij dit heeft gedaan.
Dit is het toch niet waard?
Een afspraak zo afzeggen van te voren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2010, 21:11
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja, ik vind dat het mogelijk moet zijn om een afspraak af te zeggen als dat nodig is. Je topictitel is ook wel een beetje misleidend. Aan de andere kant is zijn "ik heb het druk" verhaal natuurlijk onzin. Als hij het nou niet wist vantevoren, ok. Maar dit is wel een beetje lullig. hoewel ik moet toegeven dat het mij ook zou kunnen overkomen. Kijk of hij interesse toont voor een nieuw afspraakje?
Oud 07-03-2010, 02:37
Verwijderd
Beter laat dan nooit, kan iedereen gebeuren.. toch? En hoezo is het't toch niet waar hem te laten merken dat je heb super leuk vind 'nu hij dit heeft gedaan'. Als hij jou ook leuk vind lijkt me dan noggal een stomme actie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 02:41
Volk
Volk is offline
Kan gebeuren. Kijk of hij interesse heeft in een nieuw afspraakje.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 12:19
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Kan gebeuren. Kijk of hij interesse heeft in een nieuw afspraakje.
......en als hij dan weer niet kan, dan weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 13:28
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Naja goed, ik vind dit ook niet een paar een uurtjes van tevoren afzeggen. Hij zegt het een avond van tevoren af, niet op de dag zelf. Dát is lullig. Dat andere kan nu eenmaal gebeuren. Ik zou niet over al dit soort kleine dingetjes gaan vallen als ik jou was. Dit kan vaker gebeuren, jou ook. Als je een leuke relatie wilt opbouwen met elkaar moet je toch een beetje flexibel zijn, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Naja goed, ik vind dit ook niet een paar een uurtjes van tevoren afzeggen. Hij zegt het een avond van tevoren af, niet op de dag zelf. Dát is lullig. Dat andere kan nu eenmaal gebeuren. Ik zou niet over al dit soort kleine dingetjes gaan vallen als ik jou was. Dit kan vaker gebeuren, jou ook. Als je een leuke relatie wilt opbouwen met elkaar moet je toch een beetje flexibel zijn, lijkt me.
helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 06:33
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
hmm
no big deal denk ik
gewoon nog een keer
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 08:30
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Is er nou niemand die het gek vindt dat hij en een kapotte auto had en met familie mee moest? Op mij komt het dan wel over alsof hij een smoes heeft bedacht en het wel heel mooi wilde maken en dan maar twee redenen heeft verzonnen .
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 08:52
Volk
Volk is offline
^ Nee, helemaal niet. Als zijn auto kaduuk is kan ik me voorstellen dat hij niet meer vanuit familie naar haar kan rijden. Nu kan dat dus niet meer en moet hij gewoon mee en daar blijven. Niks raars aan toch?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:29
Verwijderd
Ik vind ook dat er te snel van het slechtste uitgegaan wordt. Zelf ben ik ook heel sceptisch hoor, dus ik kan me de twijfels van de TS heel goed voorstellen, maar SOMS gaat er nu eenmaal ECHT iets fout en om dan meteen tot de conclusie te komen dat deze jongen haar met een domme smoes laat zitten.. Tja. Ik bedoel, het is natuurlijk mogelijk dat dit the case is, maar ik zou als ik de TS was eerst gewoon even aankijken of hij misschien later wil afspreken ofzo. Lijkt me jammer om een eventueel leuke date/jongen te laten gaan om zoiets stoms.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:31
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Nou ja maar dan zou het initiatief van zijn kant mogen komen nu, lijkt mij.

En ik vind het gewoon wel raar dat hij EN geen auto heeft EN naar familie moet. Dat van die familie had hij dan toch al eerder geweten, lijkt mij?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ja maar dan zou het initiatief van zijn kant mogen komen nu, lijkt mij.

En ik vind het gewoon wel raar dat hij EN geen auto heeft EN naar familie moet. Dat van die familie had hij dan toch al eerder geweten, lijkt mij?
Nouja, ik heb een tijd een relatie over lange afstand gehad, en daar kwam het ook wel eens voor dat ik om één of andere reden niet naar mijn vriend kon en dat ik dan maar gewoon met mijn ouders mee ging om mijn opa op te zoeken (die woont aan de andere kant van het land).

Kijk, ik geef toe dat het allemaal een beetje raar overkomt. En ik snap dat het heel vaak gebeurt dat iemand een domme smoes verzint om ergens onderuit te komen, maar dat wil niet zeggen dat het SOMS wel echt zo kan zijn. Zelf heb ik ook wel eens dat er een dag of een paar uur van tevoren iets tussenkomt en dan voel ik mezelf ook heel lullig, maar soms is het gewoon niet anders.

Ik ben het er wel mee eens dat het initiatief nu van hem uit moet komen, en als dat helemaal niet gebeurt, dan is het inderdaad wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:38
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Nouja, ik heb een tijd een relatie over lange afstand gehad, en daar kwam het ook wel eens voor dat ik om één of andere reden niet naar mijn vriend kon en dat ik dan maar gewoon met mijn ouders mee ging om mijn opa op te zoeken (die woont aan de andere kant van het land).
Dat kan natuurlijk, maar zoals de TS het stelt, komt het over alsof dat mee naar familie moeten ook een reden is dat hij niet kon komen. Zoals jij het beschrijft, vloeit het voort uit het feit dat hij toch niet naar dat meisje kan en hij daarom in plaats daarvan maar naar familie gaat. Daar zit natuurlijk nogal een verschil in en dat tweede snap ik maar als hij heeft gezegd 'Mijn auto doet het niet en ik moet mee naar familie dus ik kan niet komen', dan vind ik dat wel erg doorzichtig (overkomen iig).
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:39
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
En trouwens, als hij echt graag had gewild, had hij die 8 km ook wel met het ov of de fiets kunnen doen, toch?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:43
Verwijderd
Nou mevrouw Lul, ik ken toch wel bepaalde plekken waar in het weekend gewoon geen bus rijdt
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 12:45
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Nou mevrouw Lul, ik ken toch wel bepaalde plekken waar in het weekend gewoon geen bus rijdt
Fiets . Als hij echt gewild had, dan was hij er wel geweest. Of dan had hij in ieder geval een nieuwe afspraak voorgesteld. Althans, dat is gewoon wat ik denk en anders vind ik hem gewoon lui. Hij mag best een beetje z'n best doen als hij haar leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 13:10
Verwijderd
^ En daar kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn.

Het enige punt dat ik wilde maken is dat het niet altijd een dom smoesje is. Soms is het oprecht..

Maarja, ik denk dat de TS er binnenkort wel achterkomt. Als hij uit zichzelf een nieuw afspraakje regelt, dan zit het allemaal wel goed. Zo niet, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 13:38
WAT
WAT is offline
is dit het eerste echte afspraakje wat je nou zou hebben met die jongen die het voor jou uitmaakte met zijn ex? Zo ja?
rotsmoes!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Is er nou niemand die het gek vindt dat hij en een kapotte auto had en met familie mee moest? Op mij komt het dan wel over alsof hij een smoes heeft bedacht en het wel heel mooi wilde maken en dan maar twee redenen heeft verzonnen .
just de combinatie lijkt mij het probleem. Als hij alleen een kapotte auto had, kon hij wel gaan fietsen. En als hij alleen maar naar familie moest, kon hij vanuit de familie met de auto naar haar toe, ik neem namelijk aan dat die familie niet toevallig bij TS in het dorp woont.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 20:54
xAnoniem
xAnoniem is offline
Hij praat nu ook helemaal niet meer met mij niets ...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 20:56
Verwijderd
Dan moet je hem lekker laten rotten.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2010, 20:56
xAnoniem
xAnoniem is offline
vind ik wl moeilijk aan de ene kant vind ik hem super leuk, maar aan de anderen kant haat ik wat hij nu doet
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Hij praat nu ook helemaal niet meer met mij niets ...
ja dan is het duidelijk wel een eikel. Tenzij je hiermee bedoelt dat hij al drie uur niet terug heeft gesmst.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 11:18
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
just de combinatie lijkt mij het probleem. Als hij alleen een kapotte auto had, kon hij wel gaan fietsen. En als hij alleen maar naar familie moest, kon hij vanuit de familie met de auto naar haar toe, ik neem namelijk aan dat die familie niet toevallig bij TS in het dorp woont.
Ja daarom... snap niet dat hij zelf niet inziet dat het nogal doorzichtig is.

Lullig gewoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2010, 21:04
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
ja dan is het duidelijk wel een eikel. Tenzij je hiermee bedoelt dat hij al drie uur niet terug heeft gesmst.
Ja hoe lang heb je al niets van hem gehoord?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 10:45
juno
juno is offline
Misschien heeft hij gelezen dat je er hier zo'n big deal van maakt, terwijl hij gewoon echt niet kon, en vindt hij jou nu een wantrouwige tuttebol.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 11:39
xAnoniem
xAnoniem is offline
ik heb sinds gisteren weer contact met hem! en we krabbel nu al echt super veel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 12:18
Sade
Sade is offline
Citaat:
Misschien heeft hij gelezen dat je er hier zo'n big deal van maakt, terwijl hij gewoon echt niet kon, en vindt hij jou nu een wantrouwige tuttebol.

Niet zo paranoďde hč
Oud 10-03-2010, 12:22
I C U
I C U is offline
Citaat:
ik heb sinds gisteren weer contact met hem! en we krabbel nu al echt super veel
Goed zo! Geduld is een schone zaak... Al een nieuwe date gepland?
Oud 10-03-2010, 14:31
Nonaj
Nonaj is offline
Mooi zo. En wat was de reden dat ie niets liet horen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten