Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind ook dat er te snel van het slechtste uitgegaan wordt. Zelf ben ik ook heel sceptisch hoor, dus ik kan me de twijfels van de TS heel goed voorstellen, maar SOMS gaat er nu eenmaal ECHT iets fout en om dan meteen tot de conclusie te komen dat deze jongen haar met een domme smoes laat zitten.. Tja. Ik bedoel, het is natuurlijk mogelijk dat dit the case is, maar ik zou als ik de TS was eerst gewoon even aankijken of hij misschien later wil afspreken ofzo. Lijkt me jammer om een eventueel leuke date/jongen te laten gaan om zoiets stoms.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, ik geef toe dat het allemaal een beetje raar overkomt. En ik snap dat het heel vaak gebeurt dat iemand een domme smoes verzint om ergens onderuit te komen, maar dat wil niet zeggen dat het SOMS wel echt zo kan zijn. Zelf heb ik ook wel eens dat er een dag of een paar uur van tevoren iets tussenkomt en dan voel ik mezelf ook heel lullig, maar soms is het gewoon niet anders. Ik ben het er wel mee eens dat het initiatief nu van hem uit moet komen, en als dat helemaal niet gebeurt, dan is het inderdaad wel duidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ En daar kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn.
Het enige punt dat ik wilde maken is dat het niet altijd een dom smoesje is. Soms is het oprecht.. Maarja, ik denk dat de TS er binnenkort wel achterkomt. Als hij uit zichzelf een nieuw afspraakje regelt, dan zit het allemaal wel goed. Zo niet, dan niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lullig gewoon. |
Advertentie |
|