Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2010, 16:13
o0jess0o
o0jess0o is offline
Ik heb nu ongeveer 1.5 maand met mijn vriend. Er is nu alleen 1 "probleem": hij krijgt hem niet omhoog zeg maar.. Waar kan dat aan liggen? want als hij het dan zelf probeert lukt het hem zelf ook niet 't is tot nu toe nog maar 1x echt gelukt,, maar toen bleef ie ook niet echt lang stijf... Kan het komen door te lang voorspel? Ik voel me hierdoor namelijk best wel onzeker...
Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Euh. In principe wordt hij stijf als hij geil is. Als dit niet gebeurt kan dit liggen aan bijvoorbeeld spanning of stress, onzekerheid of angst, drank, drugs of medicijngebruik, of misschien is hij gewoon nog niet zover in de puberteit.
Oud 13-03-2010, 16:21
o0jess0o
o0jess0o is offline
hmm okee... nou hij is al 18 dus aan puberteit kan het niet liggen maar kan het misschien ook komen doordat hij het té graag wilt en er daardoor heel veel mee bezig is en niet echt kan genieten?? want ik ruk en pijp hem ook gewoon....
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:24
Verwijderd
Ja dat kan. Wanneer je té graag wilt presteren leg je jezelf teveel druk op waardoor het kan voorkomen dat hij 'm niet omhoog kan krijgen. Het is net zoiets als faalangst voor een examen ofzo. Gewoon ontspannen en het komt allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:29
o0jess0o
o0jess0o is offline
okeeeh! heeft iemand ook nog tips waardoor ik hem dan gwoon kan laten ontspannen?? want het gaat mij er niet om dat we geen seks kunnen hebben, maar ik wil hem ook gewoon laten genieten!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:45
o0jess0o
o0jess0o is offline
dus iemand tips om hem te laten ontspannen???? (A)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:47
Verwijderd
Begin eens door er gewoon met hem over te praten, dat kan al heel veel onzekerheid en wat al niet meer in het spel moge zijn wegnemen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 16:48
o0jess0o
o0jess0o is offline
okeee dank je!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten