Advertentie | |
|
![]() |
|
Cadeau's? Neuh... Dat hoeft van mij niet zo. En niet zozeer omdat je dan uiteindelijk haar 'bitch' wordt, maar omdat het kan ongemakkelijk zijn voor haar vanwege de verwachtingen die gekweekt worden. Betaal een drankje, een bioskaartje, whatever.
|
Ik zou het een beetje ongemakkelijk vinden als ik een kadootje krijg op een first date als je nog helemaal niet weet hoe leuk jullie elkaar vinden. Dan mag je gewoon lief zijn voor haar door middel van je persoonlijkheid en dingetjes die je doet, galant zijn, deur voor haar open houden enzo. Je hoeft echt niet alles te betalen, het is beter als jullie het delen, als je naar de film gaat dat de een de kaartjes betaalt en de ander de popcorn en drankjes ofzo.
![]()
||
Citaat:
@volk: deur open houden, als eerste de trap oplopen als heer, dat zijn allemaal (voor mij dan, doe ik nu nog) vanzelfsprekende zaken lijkt me... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Enige reden om niet te reageren was omdat egocontructie to the point was. Maar nature lover disagrees, en contradicteerd zichzelf.
"Betaal drankjes, laat zien dat je haar niet wil kopen." Sorry, wat? Er zijn meisjes genoeg die naderhand de houding nemen van 'thanks for the drink, now get lost'. Ze krijgt je aandacht en dat is genoeg, als ze drankje wil dat fixed ze zelf ook maar iets leuks. Zij ronde 1, ik ronde 2? Sounds fair. Elk meisjes zet twee stappen terug zodra een jonge komt van 'oooh, met jou wil ik /mysterymethod |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kosten delen of wat ook, laat iets galants zien. Voor de rest niets. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
The prize is the man, not the dinner. Als ze meer wil moet ze er zelf ook maar wat voor over hebben. Laatst gewijzigd op 31-05-2010 om 05:27. Reden: laatste zin weggehaald (niet op de man spelen) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Zij appt mij nooit en afspreken Mmdpr | 2 | 06-10-2015 18:56 | |
Liefde & Relatie |
Verpest? gekmeisje18 | 46 | 18-05-2005 07:57 | |
Liefde & Relatie |
Ervaring? Leren kennen met internet en dan afspreken? lso | 76 | 05-11-2004 15:59 | |
Liefde & Relatie |
misschien wel 'handig' als je wilt afspreken met iemand van het i-net moenbase | 52 | 07-09-2002 08:47 | |
Liefde & Relatie |
Vraag voor de meiden/vrouwen Silpheed | 59 | 24-07-2002 15:58 |