|
|
Bekijk resultaten poll: PVV? | |||
Mijn stem hebben ze! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 18.75% |
Dacht het niet! |
33 | 68.75% |
Nog geen beslissing gemaakt of ik ben nog geen 18 |
5 | 10.42% |
Nee sorry ik ben al fan van de partij van de dieren ![]() |
1 | 2.08% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat er veel mensen zijn die de PVVwel graag groterzien worden in de kamer "om dingen op te schudden", maar ze niet graag in de regering willen hebben. Zeggen dat ie niet in de regering wil zorgt dus dat ie meer stemmen trekt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de politieke barometer op Nederland 1,2,3 zijn ze de 2de partij. Overigens ie ik hem liever verdwijnen, zijn gedachten zijn niet goed voor het sociale aspect in de samenleving. Tuurlijk zijn er moslims die niet volgens de regels leven maar er zijn er ook genoeg die dat wel doen. Net als dat er genoeg Nederlanders op het verkeerd pad zijn. Scheer niet iedereen over 1 kam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanavond nog NOVA gekeken? Over dat drama in Zierikzee? Eén of andere Irakees heeft z'n twee kinderen vermoord en daarna zelfmoord gepleegd ondanks een gebiedsverbod. |
![]() |
|||
Citaat:
Bovendien zegt het feit dat zo'n televisieprogramma blijkbaar negen van de tien keer buitenlandse criminelen laat zien niets over het percentage allochtonen dat crimineel gedrag vertoont. Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Voor mij is de PVV gewoon een uit de kluiten gewassen tegen partij, ze zijn tegen alles en willen niets. Behalve alle allochtonen uit Nederland. Omdat een stereotype beeld van een buitenlander in het hoofd zit gebrandmerkt van de PVV'ers. Ook al zou ik 18 zijn, zou ik niet op Geert stemmen, ja hij is een goede tegenhanger, nee hij is een ramp als MP.
||
![]() |
Citaat:
![]() of bedoel je dat de criminaliteit vermindert als er geen "buitenlanders" meer zijn? genoeg oer-Hollands aso-volk dat de lege plekken met liefde opvult. en voordat je op de PVV stemt, kijk dan ajb wel goed welke vrijheden nog meer beperkt worden door deze "vrijheidsbeweging". jij stemt misschien uit onvrede met de multiculturele samenleving, maar de destructieve kracht van de pvv gaat heel wat verder dan dat. ik maak me niet zo druk over de pvv zelf, die stort in met een snelheid waar de lpf misselijk van wordt. het feit dat half Nederland deze pure negativiteit zo omarmt baart me wat meer zorgen.
||
![]() |
Citaat:
Als er geen moskees meer gebouwd mogen worden dan ook geen kerken en andere geloofsplekken die zijn er al voldoende. Als er geen hoofddoekjes meer gedragen mogen worden dan ook geen petten en keppeltjes en andere hoofddeksels meer, of nee beter een hoofddeksel belasting brengt geld in het laadje ![]() Hoeveel gezinsdrama's zijn er in Nederland waarbij Autochtone bij betrokken zijn misschien zelfs verhoudingsgewijs wel meer dan die met Allochtonen. De PVV heeft gewoon te extreme standpunten waarvoor ze mij nooit zullen winnen. Vergeet verder niet dat al die "buitenlanders" een jaar of 50 geleden door ons zelf naar Nederland zijn gehaald en dat de groep die wij nu als probleemgroep benoemen gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben, met de islam als geloof, deze groep zet je niet even het land uit. Zeker niet als ze alleen de Nederlandse nationaliteit hebben.
|
Weer een onvervalst staaltje PVV-politiek in de Tweede Kamer vandaag.
![]() http://www.zie.nl/video/nieuws-actua...s/m1czmu8fl556
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Het beledigen van partijen is toegestaan, je zou zelfs kunnen zeggen noodzakelijk. Dat is iets anders dan op de man spelen.
Komt nog bij dat het een heel slechte grap is. Cabaret in de Tweede Kamer is prima, maar het niveau van de PVV-humor is zo laag.
|
Mensen, het feit dat inboorlingen ook slechte dingen doen, wil nog niet zeggen dat dat de slechtigheid van de nieuwkomers minder slecht maakt.
Ik snap nieuwkomers niet die slechtigheid uithalen. Ze zijn hier te gast, en worden onthaald alsof ze sinterklaas zijn, ze krijgen gratis ende voor niks meer dan wat ze thuis ooit hadden. Een huis met Centrale Verwarming en warm en koud stromend water plus huursubsidie, gratis gezondheidszorg en scholing en allemaal subsidies uit knuffelpotjes, en zelfs bijstand als ze geen werk hebben en een oudedagsvoorziening. Levenslange welvaart, zonder er iets voor terug hoeven doen. Wow, wat een deal! Wat bezielt die mensen om zich zo te gedragen? Daar spelen ze de xenofoben alleen maar mee in de kaart en ze roepen alleen maar weerstand op. Op zo'n manier wordt de PVV inderdaad nog eens de grootste partij, maar wie moeten we dat kwalijk nemen? De mensen die PVV stemmen omdat ze het zat zijn dat de volkswijken geterroriseerd worden door tuig, of het terroriserende tuig zelf? Niet dat ik het idee heb dat de PVV ook maar een knip voor de neus waard is als het op regeren aankomt, en daarom heb ik ze liever in de oppositiebankjes, net als de SP en GroenLinks. Dit soort partijen houdt de grote partijen die wel regeren een beetje scherp. |
![]() |
|
Dat is ook zo, misschien wel het allergrootste minpunt van de PVV. Ze kunnen nergens tegen, een kleine belediging naar de partij naam wordt hier gelijk beantwoord met grof taalgebruik die ook nog eens zwaar beledigend bedoelt is.
Maar dat neemt niet weg dat het twee kinderen zijn hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee? Ze komen vrijwillig, ze zijn niet ontvoerd of geronseld. Heck, ze blijven komen al wordt het steeds moeilijk om binnen te komen. En ze worden echt met alle egards behandeld, of moet ik soms de grond onder hun voeten gaan kussen? Nou, als je ergens WILT komen, dan ben je te gast en hoor je je te gedragen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Hoewel het inderdaad beter was geweest als ze gewoon spottend had gelachen.
||
Citaat:
[edit: sorry, ik spreek in halve zinnen. Wat ik dus bedoel te zeggen is: je bent vrijwillig naar Amsterdam gegaan en hebt daar een huisje. Je gedraagt je. Stel dat bijna iedere Groninger die naar Amsterdam gaat (op vrijwillige basis) gaat daar tasjes roven. Hoe denk je dat de geboren Amsterdammer tegen de geboren Groninger aan gaat kijken?]
||
Citaat:
||
Citaat:
(er wordt ook niet voor niets onderscheid gemaakt m.b.t. de inburgeringscursus - juist op grond van dit punt)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kon wel lachen om de uitspraak van De Mos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoor nooit een oplossing voor problemen van bijvoorbeeld D66 en PvdA. Wel altijd worden de typisch linkse paradepaardjes 'voorlichting' en meer geld voor 'scholing' van stal gehaald. Maarja, oplossingen die hoor je niet. Op elk antwoord is het 'voorlichting' en 'onderwijs' en 'sterkste schouders zwaarste lasten' |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ls je iemand in je midden ontvangt, die niet afkomstig is uit jouw midden, dan is die persoon te gast. Of hij wel of niet van plan is te blijven, verandert daar niets aan, want dat weet je op dat moment niet.
Een gast wordt onthaald, er wordt voor hem gezorgd. Hij is welkom. Dat is gastvrijheid. Dan is het niet de bedoelig dat hij er vervolgens een bende van gaat maken. Dat is namelijk over het algemeen redelijk funest voor de gastvrijheid. Jij trapt logees er ook uit als ze zich niet gedragen. Op een gegeven ogenblik gaat die positie van gast , van vreemdeling, over in die van iemand die erbij hoort, die is "eigen" geworden. Hij conformeert zich aan de regels van de groep die hem onthaald heeft, hij laat zijn goede wil zien, hij doet zijn best. Hij zorgt voor zichzelf en draagt p zijn beurt zorg voor de leden van de groep die hem ontvangen heeft. Hij verwerft op die manier het recht om te mogen blijven. Dat vergt een actie van de gast en gebeurt niet door louter tijdsverloop of door afstamming. Wie dat niet doet, wordt niet eigen en blijft een vreemdeling.Sorry, zo werkt het nu eenmaal. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
gast de; m,v -en 1 iem die op bezoek is 2 iem die in een hotel zijn intrek heeft genomen 3 figuur, type, persoon: een rare ~ Op het moment dat je hier woont, ben je hier niet te gast, net zoals ik niet meer te gast was in mijn huis toen ik mijn huurcontract ondertekende. Je kunt wel woorden een andere betekenis gaan toekennen dan ze hebben en dan gaan zeggen dat het zo 'nu eenmaal werkt', maar het is gemakkelijker voor de communicatie om de werkelijke betekenis van een woord aan te houden.
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Saaiploeg #1691 fizzle-fluffy | 500 | 13-08-2012 11:59 | |
De Kantine |
Hoe zijn die Saaiers die jij gemeet hebt? #1017 Verwijderd | 500 | 22-06-2010 18:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geert Wilders, oppositie leider of toekomstig premier? Kitten | 112 | 10-06-2009 08:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 |