Advertentie | |
|
![]() |
|
Mney, daar ligt het niet aan. Uitzendkrachten zijn voor mij vaak enge dingen, die zeik ik graag af, al zeg ik het niet vaak hard op maar gewoon in m'n gedachten. Alleen S. liet op het moment dat ik liefde nodig had, liefde zien en de andere juist een harde botte reactie. Ik grijp me dan aan S. vast, omdat die anderen doen alsof ze me niet mogen. Ze laten me zien, dat ze het eigenlijk te druk voor me hebben. Ik voel me dan al gelijk teveel en neem dat een persoon dan onbewust heel erg kwalijk. Dan krijg ik een hele felle reactie tegen iemand die ik eigenlijk juist wel mag, waar ik dan weer spijt van krijg, waardoor ik even met die persoon over wil praten of het even uit te leggen, maar dan duwt dus die persoon me ook weer weg zeg maar, zoiets bedoel ik, dus dan ga ik achter mijn eigen gedachte staan en echt geloven dat ik te veel ben.
|
Herken dit van ergens...
'k ben zelf nog nooit in therapie ofzo geweest, maar veel van m'n vrienden zijn op therapie of in instelling gemoeten. Wat me daaraan opviel was dat ze je in vele gevallen echt 'bombarderen' met vanalles en nog wat, bij een hoop lijkt dit te werken (harde aanpak dus), en als deze hoop het grootste deel is denken ze al gauw "ah deze aanpak werkt". Voor sommigen blijkt dit niet te werken, deze voelden zich dna ook buitenbeen omdat het voor de rest jusit wel lijkt te werken, wat gevoel van afzondering en onbegrip jusit nog verhoogt. Bv. dat voorval dat je een spel moest kiezen kan in mijn ogen totaal niet, iets kiezen en je met verantwoordelijkheden opzadelen is goed, dat moet je in je eigen leven ook, maar dan achteraf alleen gezeur, en geen tips om hoe 't dan wel te doen, is wel erg hard, en voor sommigen heel moeilijk om zelfvertrouwen te kweken.... Mss kan je aanvragen om ergens anders naartoe te gaan? Weet niet direct oplossing, sorry... |
![]() |
|
![]() |
ik herken het ook. ik had altijd het gevoel dat mensen me probeerden aan te vallen of achter mijn rug om over me lulden enzo.
dat zorgde ervoor dat ik enorm agressief werd en ook vaak gewoon een mep uitdeelde zonder dat mij eigenlijk iets misdaan was... ik heb nu een andere manier gevonden om mijn agressie te uiten (misschien werkt het voor jou ook) dmv muziek en sinds ik daar mee bezig ben gaat het goed, waarschijnlijk zal het wel minder gaan als ik weer naar school moet, maar dat zullen we dan wel weer zien... sterkte ermee ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Moet het er even allemaal uit gooien.. Verwijderd | 1 | 11-05-2011 11:45 | |
Psychologie |
Thuissituatie is ondraaglijk! Het sloopt mij enorm. Ronaldox | 15 | 04-12-2008 23:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 |