Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn volgende lekke band of dierenartsbezoek declareer ik bij jou ![]() |
![]() |
|
Een potlood.. ik zei tegen een klasgenoot: als je niet zegt dat James Blunt cool is, dan *zoekt voorwerp een eerste wat ik zag was dat potlood* breek ik je potlood! En het slachtoffer hield vol en zei: OBJECTION! en ik: *krrrraaaak* HA.
|
Verwijderd
|
Toen ik 12 was, was ik een keertje aan het darten bij een buurjongen. Naast het dartbord hing een naaktposter van Pamela Anderson. Scheel als ik ben gooi ik een pijltje een halve meter naast het dartbord, precies in Pamela's oog. Moedwillig prikte ik toen ook maar een gaatje in het andere oog om het een beetje te verhullen.
Mijn buurjongetje werd pissig op me, en toen besefte ik dat ik het beter niet had kunnen doen. Maarja, hij heeft een keer mijn plastic basketbalnetje kapot geslamdunked, dus nu staan we quitte. |
![]() |
|
5 of 6 jaar geleden een auto. Ik gok op een redelijk schade bedrag.
Hij vroeg er om ![]() [edit] Doorrijden na iemand aangereden te hebben + veel bier van onze kant resulteerde in dat toen we de beste man zijn auto later ergens geparkeerd zagen staan.
Laatst gewijzigd op 10-03-2010 om 19:03. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heel veel pennen, potloden en dat soort dingen.
Heel veel spullen van m'n drie andere broers (toen ik nog jong was en mijn frustatieg niet kwijt kon door woorden te gebruiken). Op momenten dat ik ontzettend boos was (komt niet vaak voor) heb ik dingen gezegd die waarschijnlijk heel veel gebroken hebben.
|
![]() |
|
|