Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 20:13
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Parfumproducent Guido Lenssen heeft de geur van een vagina in een parfum gestopt en als je hem vraagt waarom hij dat gedaan heeft krijg je als antwoord ” Niets is zo verleidelijk voor een man als de geur van een vagina”

Guido vindt dat lichaamsgeur wordt onderschat “Als ik bij mijn vrouw ben, ruik ik het liefst haar lichaamsgeur, niet een parfum. De intimiteit die erin schuilt is belangrijk. Op de erotische markt kun je miljoenen seksspeeltjes kopen maar het draait allemaal om zien of horen. Ik wilde daar ruiken aantoevoegen.” De parfum heet Vulva Original en ruikt niet alleen maar naar een vagina maar heeft ook nog vleugje vrouwelijk urine en zweet.

“Geur wordt onderschat”, zo laat parfumproducent Guido Lenssen weten in tijdschrift Vice.

Het eindresultaat is een combinatie van ingrediënten geworden. “We hebben monsters geprobeerd van tal van vrouwen”, aldus Lenssen. “We hebben niet de geur van iemand gepakt die net een marathon had gelopen ofzo, maar ik kan je vertellen dat het een mix is geworden van urine, zweet en vrouwelijke opwinding.”

Maar dames: een goedkopere versie hebt u zelf natuurlijk altijd nog in huis!

Parfumproducent Guido Lenssen heeft de geur van een vagina in een parfum gestopt en als je hem vraagt waarom hij dat gedaan heeft krijg je als antwoord ” Niets is zo verleidelijk voor een man als de geur van een vagina”

Guido vindt dat lichaamsgeur wordt onderschat “Als ik bij mijn vrouw ben, ruik ik het liefst haar lichaamsgeur, niet een parfum. De intimiteit die erin schuilt is belangrijk. Op de erotische markt kun je miljoenen seksspeeltjes kopen maar het draait allemaal om zien of horen. Ik wilde daar ruiken aantoevoegen.” De parfum heet Vulva Original en ruikt niet alleen maar naar een vagina maar heeft ook nog vleugje vrouwelijk urine en zweet.

“Geur wordt onderschat”, zo laat parfumproducent Guido Lenssen weten in tijdschrift Vice.

Het eindresultaat is een combinatie van ingrediënten geworden. “We hebben monsters geprobeerd van tal van vrouwen”, aldus Lenssen. “We hebben niet de geur van iemand gepakt die net een marathon had gelopen ofzo, maar ik kan je vertellen dat het een mix is geworden van urine, zweet en vrouwelijke opwinding.”

bron
http://beauty.blog.nl/parfum/2010/03...inal#more-4108
Oud 19-03-2010, 22:21
crazycat
crazycat is offline
lekker, de heledag naar vis ruiken....
Oud 19-03-2010, 22:30
Scoot
Scoot is offline
Het probleem hiervan schuilt er vooral in dat het misschien lekker is als je ligt te rollebollen, maar een seksistische, ordinaire geur is overdag en zeker op de werkvloer natuurlijk niet wenselijk.

Wel mooi dat je het dubbel doet, overigens. 8-)
Oud 20-03-2010, 00:06
Nonaj
Nonaj is offline
Volgens mij is het ook niet bedoeld als parfum, maar voor extra opwinding tijdens het rukken. Een soort van seksspeeltje voor de single man ofzo.
Oud 20-03-2010, 00:23
BendeBen
BendeBen is offline
jaja het zal wel. ik vind het voornamelijk naar marketingstuntje ruiken.
Oud 20-03-2010, 13:03
*oma*
*oma* is offline
Slotje

Regels voor berichten