![]() |
||
Citaat:
Verder blijft het moeilijk op zo'n vage klachten een diagnose te stellen, lijkt me enorm frustrerende situatie als ze niks kunnen vinden.
|
![]() |
Ik had t ook, en ik heb ook 3 keer bloed laten prikken, en dan kwam er niets uit. toen heb ik bij een ander ding bloed laten prikken, en foen was de uitslag dat ik 9 van de 20 % teweining ijzer in mn bloed had. Omdat ik geen groenten lust, en alergiesh ben voor fruit. dus k heb der pilletjes voor gekregen.
Dus>> genoeg groenten en fruit eten!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar omdat ze niet zwanger is (toch?) Kan het ook een nieraandoening zijn. Het kan MS zijn. Maaromdat het maar gissingen zijn kan je op een forum nergens van op aan. Gewoon op het ziekenhuis wachten en anders bij House MD aanbellen. Pas op, want Greg House kan soms een beetje lomp zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En juist dat er zoveel onderzoeken zijn gedaan geeft aan dat men er juist mee bezig is, en je niet "makkelijk naar huis wordt gestuurd". Als je vriendin niet serieus werd genomen, deden ze ook al die onderzoeken niet, dus ze wordt zeker niet afgescheept.
|
Verwijderd
|
Nou toevallig vertelde ze me gisteren dat ze zwanger was
![]() Maar deze klachten waren al voor de zwanger was, ze heeft dit nu al ruim een jaar! Uit de uitslagen konden ze weer helemaal niks vinden! En toen heeft de dokter gezegd dat als het weer gebeurd, dat ze dan maar weer contact op moest nemen. Dat is voor mij vrij duidelijk , dat er verder niet meer naar gekeken word? Het kan inderdaad vanalles zijn, ik weet het ook niet meer! |
![]() |
|
Dat er niets gevonden is, betekent vooral dat het niks ernstigs is.
sommige mensen hebben gewoon vage klachten zonder dat er wat gevonden wordt. Ik vrees dat je je erbij neer moet leggen en gerustgesteld zijn dat het niet ernstig is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat zou dit kunnen zijn? vosje16 | 6 | 26-03-2007 14:55 | |
Muziek |
Onbekende muziek>>> Wat is het? nicklesswarior | 12 | 30-09-2005 16:16 | |
Software & Hardware |
problemen met pc The Franchise | 7 | 13-12-2004 21:18 | |
Software & Hardware |
[netwerk] één harde schijf van mijn pc is niet bereikbaar via het netwerk G.T.C. | 6 | 02-10-2003 23:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat zou dit kunnen zijn? R_U_KIDDING_ME | 8 | 08-06-2003 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |
wat zou ik kunnen zeggen? The one who I am | 0 | 26-01-2002 14:34 |