Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En tjah, 15 jaar is nog jong he..
||
Citaat:
(NIET VERKEERD OPVATTEN TOPICSTARTER) Persoonlijk zou ik die meisje vertellen/uitleggen wat echte liefde is ... 15 jaar is idd jong ik zou nooit veel verwachten eiglijk ... ( spreekt uit ervaring :X ) (lady_x msnnen ? Please ![]()
||
Citaat:
|
het ligt totaal niet aan die leeftijd of wat dan ook.. maar jullie hebben gewoon niks en zullen het ook wel nooit krijgen want jullie beginnen nu al met ruzieen.. ik begrijp het echt niet hoor hoe je 3 maanden iets met haar kan hebben terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben.. sorry hoor maar ik vind dat zwaar achterlijk...
------------------------------------------------------------------------------- en het klopt al helemaal niet wat mensen zeggen van met haar leeftijd daar heeft het gewoon niks mee te maken deze meid moet je niet dus het beste is om gewoon die contact te verbreken dat je het eigelijk al je vriendin noemt is achterlijk ------------------------------------------------------------------------------- en dan ook nog vragen houd ze van me.? hou jij dan wel van haar.? als eerste hou kan je nou al van houden van spreken als jullie nog maar 3 maanden hebben en ten tweede hoe kan je iemand houden die je nog nooit heb gezien.? je kan wel om iemand geven niet van iemand houden via het I.net.. Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 17:08. |
![]() |
|
![]() |
Nou ik heb jullie coclussie's 1 voor 1 aandachtig bekeken!!! Ik kan jullie vertellen dat jullie niet eens weten wat liefde is want ik heb een keer een relatie gehad van 11 maanden en een keer van 1 maand ongeveer!!! maar het gevoel dat ik bij haar heb gekregen doordat ze zo eerlijk is en de manier van om iemand geven is heb ik nooit eerder gezien!! Een meisje is niet dom om haar ouders ook erbij te gaan trekken als ze me voor de gek wil houden want ze heeft een strenge famillie.
De reden waarom we elkaar niet zagen was dat ze een beetje ver woonde en ik had EXAMENS en zij toetsenweek en toen ik haar wou zien ging ze op vakantie!!!! Maar weet je...... ik denk omdat ik IRANBOY heet daarom hebben jullie zoiets BOTs tegen me gezegd en jullie zijn gewoon racisten en ....... IK GEEF ALLEEN AAN JULLIE GELIJK ALS ZIJ MIJ TELEURSTELD!!!!!!!!! IK WEET ZEKER DAT DAT NIET GEBEURD!!!!!! Dus wordt niet boos ofzo maar degene die in plaats van een beetje normaal een bericht achter laten zo zeggen van ( dat je het eigelijk al je vriendin noemt is achterlijk ........) kan gewoon weg de pot op!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn post was serieus bedoeld! Je vraagt toch raad? Wel die hebben wij dan ook gegeven. Ik vind het gewoon absurd dat je iemand die je nog nooit gezien hebt als je vriendin beschouwt. Dat kan er bij mij gewoon niet in. Als je zo zeker bent dat ze je niet teleurstelt (is met een T), wel waarom post je hier dan?
|
![]() |
k denk dat het komt omdat jullie elkaar nog nooit in het echt gezien hebben. zij gaat door met leven en jij ook. omdat zij je nog nooit gezien heeft en ze is nog behoorlijk jong, gaat ze verder. ze weet niet hoe je irl bent en daardoor laat ze andere (jongens) makkelijker in haar leven. k zelf zou nooit iemand kunnen beloven altijd van die gene te houden als k hem nog nooit irl gezien zou hebben.
|
![]() |
|
![]() |
Zoals ik al eerder zei!! Ik hou van teleurgestelt worden want daardoor wordt je wel sterker denk ik hoewel je hart gaat breken maar is wel beter een ervaring te hebben dan geen!!! Enne ik ken wel wat Iranese meisjes en die zijn niet zoals NL dat ze een hart van steen hebben en gaan niet echt met elke jongen het bed in.Ik zeg wel eerlijk ..... Iraanse jongens zijn heel vaak players maar meisjes niet!!!!!!! alleen vroegggggggg ik aan jullie mening en niet domme dingen en belachelijke dingen zeggen......... Ik w8 gewoon af en of ze stelt me teleur of niet he!!!!!!!!!! maar ik hou van haar en blijf van der houden !!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey hey saeed joon!
![]() het is helemaal niet zo van wat die ene (girl 18)zei met "" jullie hebben gewoon niks en zullen het ook wel nooit krijgen "" want dat is helemaal niet waar!!! ![]() Ik vind trouwens alles wat girl 18 zegt helemaal niet waar .....sorry hoor maar dat is echt mijn mening en waar slaat het nou op "" ik begrijp het echt niet hoor hoe je 3 maanden iets met haar kan hebben terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben.. sorry hoor maar ik vind dat zwaar achterlijk... "" ![]() zo te zien ben jij nooit ECHT VERLIEFD GEWEEST OF WEL SOMS?? je moet het niet verkeerd opvatten maar wat jij vindt van IRANBOY ( dus achterlijk) vind ik ook van wat jij allemaal zegt. nogmaals sorry maar dat ik MIJN mening!!!!!! ![]() want er KAN WEL wat worden tussen jullie en ik vind dat je er gewoon voor moet gaan ![]() en als er niks wordt tja.....is niet jouw schuld maar als er wel wat wordt .........hehehe ....dat is toch gewoon goed meegenomen ?? maar ja veel suc6 schat !!! ![]() ![]() ![]() En ohw ja......lady _x moest je hem nou echt verbeteren met "teleursteld" en daar nog een "teleurstelt" van te maken?? alsof jij nooit een fout maakt. maar ja nou moeten jullie niet zeggen dat ik iemand ben die overal tegen is ofzo maar bij sommige van jullie vind ik het echt absurd dat jullie zijn fouten verbeteren en of jullie gelijk negatief reageren op zijn vraag. Maar ja dat is ook weer MIJN mening dus tja........ ![]() Hahahaha.......gelijk een hele verhaal ![]() ![]() Ik spreek je nog wel op msn saeed joon. bye bye ......-XXX- jes ![]() |
![]() |
|
![]() |
even een vraagje aan jou,
als jij gek op iemand zou zijn/ ervan houden, en je zou op vakantie gaan. Zou jij zelf dan zou weinig van je laten horen? Je moet niet vergeten dat ze pas 15 is, jij bent een stuk ouder/ volwassener als haar. En jij denkt waarschijnlijk veel serieuzer over bepaalde zaken. En ik wil nog wel even kwijt dat ik het echt belachelijk vind wat jij opschrijft over nederlandse meisjes. Net alsof alle nederlandse meisjes met iedereen het bed induiken. Er zullen er heus wel een paar tussen zitten, maar als jij daar echt zo over denkt moet je zelf ook nog een hoop leren jochie. |
![]() |
|||
DIT IS ECHT HET BELACHELIJKSTE TOPIC WAT IK OOIT GEZIEN HEBT....
Citaat:
Citaat:
|||||
Citaat:
het is heel leuk dat je een gevoel hebt bij haar maar als zij echt verliefd op jou was he dan had ze schijt aan haar ouders en de rest van de familie maar goed als jij naieff wilt zijn moet je het zelf weten.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
p/s en het is achterlijk dat je iemand die je nog nooit gezien heb je vriendin noemt en het is al helemaal achterlijk als je van die persoon houdt na 3 maanden
||
Citaat:
Jij vroeg aan ons onze mening niks mis mee wij hebben het gegeven ook al is het een slechte mening.. moet een mening dan altijd goed zijn.? nee dus ZEIK NIET EN JANK NIET
||
Citaat:
Mensen, laten we stoppen met herrie schoppen, dit was denk ik niet de bedoeling van iranboy, hij wou gewoon wat advies, en als hij veel betekenis hecht aan dat meisje dan wens ik hem het beste toe.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Nee ik huil niet en jank niet!!! laat maar joh.... dankje wel voor jullie advies en kom ooit bij me terug op mijn topic als je echt verliefd bent en niet als je achter je PC zit en zomaar wat in 1 seconde binnen schiet en typt!!!
Sinds ik haar ontmoet heb heb ik bijna iedereen uit me msn verwijdert en chat alleen met haar!! alleen nu ze er niet is chat ik weleens met andere mensen.... noem je dat een com nerd?? ik had er meer dan 160 (gespreid op 3 msn's) maar heb er maar 30 ofzo over gehouden en dat komt doordat het zinloss is om met veel mensen te chatten alleen wel met sommige!!! Natuurlijk hou ik niet van teleurgesteld worden maar als het eenmaal zou gebeuren wat zou ik dan moeten doen?? kan toch niks doen!!! Ik w8 gewoon rustig af en wie weet is ze echt smoorverliefd op me ook en als ik iets doe breek ik haar hart en is dit voor niks geweest,want het feit is dat ik zelf echt verliefd op haar ben!!! Maar dankje/jullie voor jullie advies maar ik had er niks aan behalve de advies van SARINA17!! THNXXXXXXXXXXXX ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Hoe kan je nou verliefd op haar zijn, en van haar houden, je hebt haar nog nooit gezien en misschien meent ze het allemaal niet eens en vindt ze het geweldig dat jij daar zo mooi intrapt en ze je zo lekker bezig kan houden.. (ik zeg niet dat het zo is, maar zou kunnen)
Ook al vind jij dat ze zo eerlijk enzo overkomt, dat kan allemaal nep zijn.. Als het al teveel moeite is voor haar om je te bellen dan zou ik er maar niet vanuit gaan dat haar gevoelens voor jou net zo zijn als die van jou voor haar.. Als ze echt verliefd op je zou zijn dan zou ze wel een manier vinden om je te kunnen bellen... Citaat:
maar wat als je haar in het echt ziet en ze is helemaal niet zo als ze zich via msn heeft voorgedaan...? wat dan.... Dat is tenminste mijn mening.. Als je echt zo serieus verliefd op haar bent enzo.. spreek dan met haar af, en zie wat haar gevoelens zijn, of het echt is, of allemaal fake.. maar ik vind gewoon dat je niet van een relatie kunt spreken als je iemand nog nooit gezien hebt... *MENING* btw; dat je gediscrimineerd wordthier en dat we je niet serieus nemen omdat je nickname IRANBOY is, is echt grote onzin.. En dat we 'maar terug moeten komen op je topic als we zelf echt verliefd zijn' is eveneens onzin.. Ik ben zelf echt verliefd en mijn vriend is tenminste iemand die ik echt ken, en niet een computerschermpje..
|
![]() |
Oke oke... zoals ik al eerder zei jullie hebben jullie eigen mening en ik het mijne!!! Ik ben een jongen die altijd zijn mening wil geven en toen ook Pim Foruyn bestond ging ik vaak bij TMF en andere chat kanalen over Pim chatten enzo en ik bracht mijn mening uit!!
Ik zei weleens dat ik van teleurgestelt zijn hou maar oke dat is niet zo maar ja... ik heb in deze paar maanden dat ik haar ken een bepaald gevoel gekregen en denk aan haar en mijn mening is 1 ding en dat is misschien omdat ze nooit een grote liefde heeft gehad ofzo weet ze niet hoe ze ermee om moet gaan.Ze komt over 10 dagen precies dus 16de en ik ga deze keer haar misschien zelfs op Schiphol zien of ik ga gewoon naar waar ze woont.Het lijkt wel dat ze laconiek is ja maar ik heb in deze paar weken dat ze er niet was met haar vriendin vaak gechat enzo en mijn zusje en moeder hebben haar een paar keer gezien.Eigenlijk als je echt slim bent heb ik deze topic gemaakt omdat ik niet teleurgesteld wou worden hoewel ik zei dat ik dat wel zou willen!!Natuurlijk moet ik haar zelf ontmoeten en zien maar als ik mijn mening moet uitbrengen dan is ze een goed meisje want dat beweerden ook mijn moeder die weleens streng is in de soort meisje die ik zou willen en mijn zusje zei dat ook en haar vriendin zei ook veel dingen tegen me dus meer iets positiefs!!! ik wacht gewoon af en ik hou ziels veel van haar!!!!!!!!!! Als je denkt dat mijn relatie achterlijk is hoop ik voor jullie dat jullie niet een achterlijke relatie als mij zouden hebben en dat jullie wel gelukkig worden!!! maar ik hoopte zo graag dat ik ieder van jullie kon ontmoeten of weer hier treffen na een paar jaar en dan was het leuker!!!! dank je/jullie wel voor jullie aardige/onaardige meningen,...!! doei doei.. |
![]() |
||
Citaat:
verliefd koppel.? whaha ja heel erg. ze zijn super verliefd ja (maar niet heus)
|
![]() |
IRANBOY, je bent een volwassen man van 20 gedraag je ernaar. Het gaat hier om een internet relatie van 4 maande met een meisje van 15 die nog nooit echt verliefd is geweest.
WAT WIL JE VAN HAAR? Een relatie? Je hebt haar leren kennen via het internet...en na een maand begon je een relatie met haar? Komaan man, doe toch ff serieus. Zie je niet in dat dit belachelijk is? Als dit meisje dan, minder naar je begint te bellen of vlug ophangt als jullie telefoneren of minder op MSN komt...misschien mijdt ze je dan gewoon? Of misschien ben je dit meisje van 15 gaan vervelen of misschien heeft ze een jongen ontmoet...zij het, weer via de chat of deze keer in het ECHTE leven! HINT: Ga als de bliksem van die computer af en loop zo hard als je kan naar buiten: er zijn nog genoeg vrouwen van jouw leeftijd daar...en nog genoeg meisjes van 15 ook. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zeg toch dat jullie niet goed in jullie hoofden zijn!! Ze ging naar Iran op vakantie en ik dacht laat ik nou een topic plaaten en een paar relevante punten erin plaatsen en jullie om mening vragen!!! nadat ik jullie meningen had gezien zag ik echt aan het manier van gedachten dat het toch alleen maar rationeel getypt was en er was helemaal geen sprake van emotie.... of jullie hebben nooit een relatie gehad, of jullie zijn nooit echt verliefd geweest, of jullie zijn racisten.
Maarre ze komt vrijdag de 16de dus ik ga haar zien ook en ik bedank jullie voor jullie aandacht maar ik heb er niks aan gehad want ik heb er goed overna gedacht en ik heb deze 6 weken toch goed doorgestaan en ik hou nog steeds van haar en ik ga het volgende week in praktijk uitvoeren ook en zie ik dan wel. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik snap jou niet zo goed jij vraagt om mensen zijn mening en die geven ze en dan word je er boos om....als jij omdat meisje geeft moet je da zo vol houden,,,
en dan zie je wel wat er gebeurt,,,maar ik vind dat je een beetje raar doet tegen die mensen want je vraagt om hun mening die geven ze en dan word je boos ik bedoel als jij alleen graag wil horen dat je het zo vol moet houden met haar zeg ut dan dan gaan de mensen dat misschien wel zeggen ut is maar net wat je graag wilt horen ,,, nou suc6 ermee byebye |
![]() |
|
![]() |
denkt hier eigenlijk wel eens iemand serieus na???
Heb je er misschien al aan gedacht dat haar ouders en familie haar vernieden van met je te praten??? Komt wel meer voor daar, aangezien ze met iemand van daar moeten trouwen en niet met een belachelijke Nederlander. Dat je vriendin altijd slaapt als haar nichtje online komt, zegt voor mij genoeg. Je kna natuurlijk denken wat je wil, maar het gaat moeilijk worden. Waarschijnlijk wil ze wel maar heeft ze daar zoveel mensen rond haar die haar controlleren dat ze niet eens naar die computer kan gaan zonder dat ze haar vragen stellen. Misschien hebben ze al een man voor haar. Nu kan iedereen hier zeggen dat ik racist ben, maar meestel gaat het zo als het erop aankomt. En als iedereen dat arm kind de schuld wil geven, dan ok, maar volgens mij is zij het niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan bespaar ik mezelf de moeite om te kijken welke reacties nog blijven staan en welke niet... En sluit ik dit topic gewoon. ![]() Want ik word hier nou niet bepaald vrolijk van ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi gehandicapte tandarts met beugel #1905 Macrador | 500 | 27-01-2017 10:49 | |
Liefde & Relatie |
Vage situatie (wat te doen?) useful_idiot | 34 | 12-08-2005 23:00 | |
Psychologie |
Ik voel me eenzaam Wither | 36 | 29-03-2005 12:28 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van me beste vriendin is verliefd op me Verwijderd | 6 | 26-10-2002 17:29 |