Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
das idd nogal belachelijk
bij ons hebben ze ooit eens iets soortgelijks proberen in te voeren(planning die je in het begin van de week moest maken waarop voor de rest van de week stond wat je in elk ophokuur ging maken en wat je gedaan had), maar niemand maakte het en niemand doet wat in die uren dus is het een stille dood gestorven |
![]() |
|
![]() |
Nou in België zijn ze er trots op. Mijn ervaring ermee is dat wanneer leraren uitvallen, je op school moet blijven. Je moet dan verplicht naar een gezamenlijke ruimte gaan en daar leren. Zo zijn er nog wel meer achterhaalde praktijken daar in België. Elke toets die je maakt, krijg je een paar dagen later mee naar huis en moet je door je ouders laten ondertekenen.
En als deze kleinigheden het onderwijsniveau nou omhoog tilden, alla! Maar het onderwijs in België zou zich een beetje meer moeten richten op het Nederlandse systeem. Dit geldt vooral voor Wallonië, maar toch. Meer vrijheden voor de leerlingen, maar wel hogere eisen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
misschien?? Trkeskin | 27 | 27-09-2012 19:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 500 | 07-10-2005 00:33 | |
Algemene schoolzaken |
[Belgisch]Kunnen ze me laten zitten? Dark Red | 32 | 05-07-2005 18:02 | |
Psychologie |
lerares had relatie met meisje wat ik goed kende wont cry | 5 | 29-02-2004 19:27 | |
Algemene schoolzaken |
gratis laptops met dyslexie punk mae | 13 | 14-05-2003 11:11 |