![]() |
|
Ik vond die dingen met inbrenghuls alleen maar onhandig. Probleem bij mij was dat ik steeds wilde oefenen als ik niet ongesteld was, dan werkt het sowieso niet. Dus: ga oefenen op de dag dat je heftig ongesteld ben, dan glijdt het wat makkelijker. Maak eerst je vinger nat met wat spuug en ga even 'voorverkennen' dan maak je het al wat vochtiger en weet je ook welke kant je op moet. Begin met OB mini tampons. Ik vond het het handigste om gewoon wijdbeens op het toilet te zitten en dan in dezelfde richting (richting je rug duwen) als zoals het eerst met alleen je vinger ging. Het kan ook helpen om te duwen als je uitademt, dan wordt het wat wijder als je onbewust toch wat gespannen bent.
Succes, moet goed komen ![]()
|
En toch vind ik de tampons mét inbrenghuls wel prettig, zeker voor iemand die geen gewone tampons in krijgt. Juist doordat de huls glad is (karton of plastic, hangt van het merk af), glijdt de huls zo naar binnen. Ook op de dagen dat je licht ongesteld bent, en dus wanneer een normale tampon nog moeilijker naar binnen gaat.
Verder ben ik fan van OB Pro Comfort. Dit zijn dus niet de gewone OB tampons, maar OB tamons met een extra zacht laagje aan de buitenkant. Dit zachte laagje zorgt ervoor dat de tampon makkelijk naar binnen glijdt. Ter vergelijking: als ik een OB mini (1/5) naar binnen doe dan schuurt het nog steeds (ook al is het een klein tamponnetje) en doet het dus zeer. Terwijl ik van de Pro Comfort serie een OB Super (4/5) zo in kan brengen zonder wrijving en pijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
(song)teksten die je raken.. ~~dolce~~ | 454 | 07-01-2004 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
pretty girl muckymouse | 3 | 19-11-2002 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
A little girls pain + Good old times Cinamon | 8 | 29-04-2002 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
the unhappy girl punkyfish | 8 | 05-03-2002 12:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Fat Girl A loved one | 11 | 11-02-2002 23:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Written by a seventeen year old school girl Verwijderd | 10 | 15-01-2002 20:53 |