Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2010, 10:58
xSophie
xSophie is offline
ik wil hem verwijderen , omdat ik niet wil dat hij dit toevallig zou lezen , dus..

Laatst gewijzigd op 08-04-2010 om 19:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2010, 11:19
Dvine
Dvine is offline
Nou, als mijn vriend zo zou doen zou het m'n vriend niet meer zijn

Maarja, misschien is jouw vriend zo en ziet er zelf geen kwaad in.

Mijn vriend is heel duidelijk overal in en zegt tegen niemand dat hij van ze houd sporadisch tegen mij. Zo zit hij in elkaar.

Ik zou me iig niet goed voelen als hij zo zou reageren op de Hyves van vreemde meisjes.

In mijn ogen gedraagt jouw vriend zich alsof hij single is.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 11:39
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik vind jou niet te jaloers hoor
je vriend is gewoon een hufter
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 13:48
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Inderdaad, sommige mensen zijn iets vrijpostiger met het uitroepen van ik hou van je etc.

Maar het is jouw vriend en als jij het niet prettig vindt, zal hij er toch rekening mee moeten houden. Je bent echt niet te jaloers. Een vriend is om blij van te worden, dat je het gevoel hebt dat jij de enige voor hem bent. Dit klinkt inderdaad ronduit hufterig zoals hij zich naar jou toe gedraagd.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 15:17
AzN
AzN is offline
Zoals jij 'm beschrijft, zou ik 'm gerust 'n player durven noemen. Als ie echt van je zou houden, zou hij helemaal geen behoefte hebben aan dat soort contact met andere meiden. In jouw situatie had ik 'm allang gedumpt, je hebt toch niets aan 'n vriend die onbetrouwbaar is.
Oud 26-03-2010, 15:42
Verwijderd
Nouja, krabbels afsluiten met 'ik hou van jou'... zolang hij het niet meent, lijkt het me niet zo heel erg. Maar dat hij op een schoolfeest zijn 'handen niet van andere meisjes af kon houden', lijkt dat me genoeg reden voor een serieus gesprek. Ik vind je in elk geval niet overdreven jaloers hoor
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 14:47
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
dumpen die jongen..
Oud 27-03-2010, 16:37
Verwijderd
Krabbels afsluiten met 'ik hou van je' bij iederéén is niet per se zo erg, alleen een stomme gewoonte. Tegen andere meisjes zeggen dat ze mooi zijn hoeft ook niet erg te zijn, afhankelijk van hoe je dat doet.
Maar dat hij op een feest aan andere meisjes zit en dan nog doet alsof dat normaal is ook, dat is een heel terechte reden om jaloers te zijn dat ligt helemaal niet aan jou, hij moet zich gewoon beheersen! En als hij niet tegen alcohol kan moet hij wat minder drinken, daar kiest hij toch echt zelf voor.
En ik begrijp goed dat als hij dat soort dingen doet (aan meisjes zitten) dat je dan ook achterdochtig wordt als hij normalere dingen doet (complimentjes geven).

Volgens mij kun jij veel betere jongens krijgen!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
...en hij werd ook kwaad omdat hij zei dat ie niets verkeerd gedaan had en hij dronke was...[/I]
Culpa in Causa...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 19:43
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Culpa in Causa...
di pericolo.

Drank neemt toch remmigen weg? Maar misschien is hij gewoon gewent zo te doen met meisjes, maar doet hij niet echt serieus met ze, maar dan nog lijkt het me logisch als je er jaloers van wordt, het verschil is nml niet te zien, alleen voor hem.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
di pericolo.

Drank neemt toch remmigen weg? Maar misschien is hij gewoon gewent zo te doen met meisjes, maar doet hij niet echt serieus met ze, maar dan nog lijkt het me logisch als je er jaloers van wordt, het verschil is nml niet te zien, alleen voor hem.
Als je weet dat drank remmingen wegneemt? -Dat is algemeen bekend- Waarom neem je dat dan tot je waardoor je de aanmerkelijke kans aanvaard om die meisje (sexueel) te benaderen?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 09:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat doen jongens om stoer te zijn.

Ik denk dat je vriendje nog wat volwassen worden te doen heeft. Ik stel voor dat je hem dumpt omdat hij blijkbaar geen genoegen neemt met alleen jou en dat betekent dat hij een soort tijdbom is en het een kwestie van tijd is voor hij met andere meisjes gaat zoenen of misschien wel meer en dan zegt dat het is omdat hij dronken was. Geef hem dan geen gelijk! Dat doe je nu min of meer wel door te stellen dat jij zeurt en hem niet kwijt wil raken, terwijl hij degene is die niet eens naar jou wil luisteren als jij laat weten dat je het niet leuk vindt dat hij tegen andere meisjes zegt dat hij ze mooi vindt of van ze houdt. Je zou kunnen proberen met je vriendje te praten en serieus te zijn over dat je het echt niet leuk vindt wat hij allemaal doet, maar als hij dat niet doet, dan is je vriendje nog niet klaar voor een relatie. Dan moet jij even wat ballen kweken en uitproberen hoe goed je zonder hem kan!
Oud 28-03-2010, 17:50
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Geen ballen, like, gross!
Maar het is zeker waar wat Cherry zegt, hij zál een keer met een ander gaan, met als achterliggende gedachte wss dat jij dan jaloerserder op 'm wordt, maar het komt niet lekker aan neem ik aan!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 19:50
janagoesfamous
janagoesfamous is offline
hij verdient je gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 19:54
CC.
CC. is offline
Ik vind dat hij niet normaal doet tegen je hoor, als hij niet van andere meisjes af kan blijven en jij je daarbij ongelukkig voelt en hij je dan maar troost door te zeggen dat hij dronken was is dat toch geen goed excuus?!
Ik zou er echt nog goed over nadenken of je zo wel met hem door wilt gaan, er zijn nog genoeg superleuke jongens die jou wel verdienen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 12:27
xSophie
xSophie is offline
-

Laatst gewijzigd op 08-04-2010 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 12:33
Volk
Volk is offline
Meisje toch, als hij zoveel van je houdt zou hij toch een beetje rekening kunnen houden met je gevoelens? Zelfs al vind hij het onzin, hij kan iets minder klef doen, ik denk niet dat zijn vriendschappen daar onder zullen lijden en jij zult je er een stuk beter bij voelen. Hij zegt zelfs dat hij ook jaloers zou zijn, dus hij snapt dat het voor jou niet fijn is.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 12:41
Verwijderd
Hij houdt meer van sjansen dan van jou.
Realiteit en uitmaken die hap.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 14:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Pik je dat van hem?! Als hij echt van je houdt gedraagt hij zich daar totaal niet naar. Als je het NU met hem uitmaakt dan leer je dat je best wel zonder hem kan! Niet gaan lopen smeken en je intuitie negeren alleen omdat je niet alleen wil zijn! Als je NU leert dat je geen vriendje nodig hebt en best single kunt zijn dan eindig je later ook niet in een blijf-van-m'n-lijf-huis omdat "hij echt wel van me houdt maar hij is gewoon opvliegend en normaal is hij wel lief!"
Reageren

Regels voor berichten