Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2010, 12:07
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Een bekend persoon als relatie brengt problemen met zich mee. De pers, de druk, de extra aandacht van alles en iedereen. Zou je daar mee om kunnen gaan en waarom wel of niet?
Oud 27-03-2010, 12:18
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Tuurlijk, ten eerste kan ik over haar opscheppen, en ten tweede heeft ze het te druk om me elke dag te zien. win-win.
Oud 27-03-2010, 13:47
Aurora
Aurora is offline
Absoluut niet, ik hou niet van delen.
Oud 27-03-2010, 14:12
Verwijderd
Ik zou echt never nooit een relatie aangaan met een beroemd iemand... Lijkt me echt irritant.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 14:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word natuurlijk zelf beroemd. Maar het lijkt me bijzonder vervelend als mijn man (of vrouw) ook beroemd is. Dan krijg je van die Brangelina-taferelen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 15:15
silentbob
silentbob is offline
ik zou denk ik de voorkeur geven aan iemand die niet beroemd is
maar het is niet iets onoverkombaars
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik word natuurlijk zelf beroemd. Maar het lijkt me bijzonder vervelend als mijn man (of vrouw) ook beroemd is. Dan krijg je van die Brangelina-taferelen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 16:38
Verwijderd
Och, in Nederland kun je best bekend zijn zónder dat iedereen zich bezighoudt met je liefdesleven.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 18:23
Verwijderd
Ligt eraan hoe ie bekend is en hoe bekend ie is. Het lijkt me helemaal niks, maar tja, als je allebei verliefd bent... kans bestaat wel dat het daarop mis zou lopen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Och, in Nederland kun je best bekend zijn zónder dat iedereen zich bezighoudt met je liefdesleven.
Zoals...?

OT: Ik zou het ook niet willen en niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 20:18
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou geen relatie met een bekendheid willen nee. Dat zou ik hem en mezelf niet aan willen doen, daar ben ik veel te onzeker voor.
Oud 27-03-2010, 21:15
Volk
Volk is offline
Ik vertrouw celebs niet. Ik zou er dus ook geen relatie mee kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw celebs niet. Ik zou er dus ook geen relatie mee kunnen hebben.
Nou, dat vind ik wel erg kort door de bocht. Het zijn toch ook mensen, die toevallig acteren of muziek maken. Zeker in Nederland stelt het 'celeb-zijn' niet zo bijster veel voor denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 21:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nou, dat vind ik wel erg kort door de bocht. Het zijn toch ook mensen, die toevallig acteren of muziek maken. Zeker in Nederland stelt het 'celeb-zijn' niet zo bijster veel voor denk ik.
Ik weet dat het kort door de bocht is hoor. Maar ik knap heel erg af op beroemd-zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:34
Verwijderd
Ik discrimineer niet op bekendheid.

Op haar kan ik trouwens wel een kunstje doen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Zoals...?

OT: Ik zou het ook niet willen en niet kunnen.
Hoe bedoel je, zoals? De enige Nederlandse bekendheden waarbij iedereen zich continu (dus niet alleen de obscure roddelblaadjeslezers eens in de twee jaar) met het liefdesleven bemoeit zijn de leden van het koninklijk huis en Jan Smit. Dus eh, zoals de rest.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 09:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat hangt er vanaf hoe bekend hij is en hoe hij zelf met fans enzo omgaat. Ik zou het absoluut niet fijn vinden als het een soort Brad Pitt was en meer aandacht aan zijn fans zou gaan geven dan aan mij.
Als mijn huidige vriendje beroemd zou worden met z'n band zou ik daar wel mee kunnen leven. Maar beroemd zijn op zich vind ik dan nog niet zo erg, het is meer de levensstijl die dat met zich meebrengt. Als hij zich wel heel rock 'n' roll zou gaan gedragen door drugsverslaafd te worden en buitensporig te drinken, ligt het anders.
Oud 28-03-2010, 09:37
Verwijderd
Ik zou het niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 10:10
Verwijderd
Lekker belangrijk, hoeveel "celebs" zijn er nu eenmaal en wat is nu de kans dat je die ooit in een dergelijke setting tegenkomt...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Lekker belangrijk, hoeveel "celebs" zijn er nu eenmaal en wat is nu de kans dat je die ooit in een dergelijke setting tegenkomt...
Nou ik ben in het stadse uitgaansleven wel vaker (semi)bekende Nederlanders tegengekomen, die zullen ooit ook wel mensen versieren in de kroeg... Als het klikt, hoppa. Of idd dat mensen die je kent opeens een X-factor doen of net als Direct met hun bandje bekend worden, hoppa. Daarnaast heb ik ook wel mensen in mijn kennissenkring die of als kunstenaar of als schrijver nog best wel eens naam zouden kunnen gaan maken. Een vriendin van mijn vriendje is plotseling een bekende schrijfster, zij had net zo goed zijn vriendin kunnen zijn en nu dus opeens (semi)beroemd.

Maar dat is wel weer een ander slag dan een Jan Smit die continu gevolgd wordt door de pers.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 17:55
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik zou het zeker niet erg vinden, ik hou wel van een beetje aandacht (ookal ben ik hier anoniem).
Met wat Freyja zegt, van die bekendere schrijfsters ken ik het allemaal ook niet zo goed, dus wss zal ik alleen Carry Slee herkennen, niet dat ik die zomaar tegen zou komen en een hoppa zou krijgen
Als je op die manier bekend bent zal je bekendheidspercentage bij je uitgaanslocaties niet echt stijgen, misschien doordat kennissen wat gaan zeggen over dat hun kennis schrijver is.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 01:01
Verwijderd
Oh echt niet. Ik hou niet van delen, ik ben veel te jaloers en territoriaal. Ik heb hem liever voor mezelf dan dat ik hem met de wereld (of het land, whatever) moet delen. Mocht hij beroemd worden terwijl we al samen zijn, tja, dan zou ik hem niet verlaten, maar echt blij zou ik er niet van worden. Ik zou liever niet door fotografen of fans (en dan vooral meisjes ) worden lastiggevallen enzo.

Ligt er natuurlijk aan hoe beroemd hij is/wordt, want zoals al eerder gezegd: hier in Nederland valt het allemaal nog wel mee, maar zelfs hier.. Sta je opeens met je hoofd in de Privé ofzo. Niets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 09:37
I C U
I C U is offline
Mwah, het kan zo'n heisa met zich mee brengen... Als het gebeurt, gebeurt het, maar verder zou ik het niet opzoeken.
Oud 29-03-2010, 12:58
Volk
Volk is offline
Ik denk dat ik het zelfs uit zou maken als mijn vriend opeens superberoemd werd. Als hij voor zijn muziek vaker heel de wereld af moet gaan vind ik het eerlijker om het uit te maken. Het is niet hoe ik me mijn leven heb voorgesteld en zo'n leven wil ik ook echt niet. Maar ik zal hem natuurlijk niet in de weg staan dus uitmaken lijkt me de beste optie. Dan zou hij zijn droom kunnen naleven.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 13:26
Afwezignummer2
Tegen iemand anders in dit topic zou ik zeggen "vreemdgaan" als reactie op Volk's post, maar ik denk dat dat geen goede reactie is bij jou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2010, 13:46
Verwijderd
Ach waarom niet?,

Ik bedoel, het is maar net hoever je het zelf laat gaan.
Ik zou zeker niet zoals Yolanthe en Wesley willen leven, zo in de bladen.
Maar je ziet dat het ook andersom kan, Jan en zijn vriendin (Weet even niet meer hoe ze heet)..
Ze zijn gelukkig samen, en de pers houd zich op afstand.

Is nog redelijk te doen lijkt me!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 13:53
Afwezignummer2
Eigenlijk lijkt het me vooral leuk om al die aandacht te krijgen en dat zij rijk wordt terwijl ik gewoon door kan gaan met mijn opleiding en zuks. Als er ook liefde is maakt het trouwens ook niet uit wát ze doet, niet?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 18:42
Superanoniem
Superanoniem is offline
Als ik mee mag op de rodeloper vind ik het al leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten