Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat hangt er vanaf hoe bekend hij is en hoe hij zelf met fans enzo omgaat. Ik zou het absoluut niet fijn vinden als het een soort Brad Pitt was en meer aandacht aan zijn fans zou gaan geven dan aan mij.
Als mijn huidige vriendje beroemd zou worden met z'n band zou ik daar wel mee kunnen leven. Maar beroemd zijn op zich vind ik dan nog niet zo erg, het is meer de levensstijl die dat met zich meebrengt. Als hij zich wel heel rock 'n' roll zou gaan gedragen door drugsverslaafd te worden en buitensporig te drinken, ligt het anders. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is wel weer een ander slag dan een Jan Smit die continu gevolgd wordt door de pers. |
![]() |
|
Ik zou het zeker niet erg vinden, ik hou wel van een beetje aandacht (ookal ben ik hier anoniem
![]() Met wat Freyja zegt, van die bekendere schrijfsters ken ik het allemaal ook niet zo goed, dus wss zal ik alleen Carry Slee herkennen, niet dat ik die zomaar tegen zou komen en een hoppa zou krijgen ![]() Als je op die manier bekend bent zal je bekendheidspercentage bij je uitgaanslocaties niet echt stijgen, misschien doordat kennissen wat gaan zeggen over dat hun kennis schrijver is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh echt niet. Ik hou niet van delen, ik ben veel te jaloers en territoriaal. Ik heb hem liever voor mezelf dan dat ik hem met de wereld (of het land, whatever) moet delen. Mocht hij beroemd worden terwijl we al samen zijn, tja, dan zou ik hem niet verlaten, maar echt blij zou ik er niet van worden. Ik zou liever niet door fotografen of fans (en dan vooral meisjes
![]() Ligt er natuurlijk aan hoe beroemd hij is/wordt, want zoals al eerder gezegd: hier in Nederland valt het allemaal nog wel mee, maar zelfs hier.. Sta je opeens met je hoofd in de Privé ofzo. Niets voor mij. |
![]() |
|
Ik denk dat ik het zelfs uit zou maken als mijn vriend opeens superberoemd werd. Als hij voor zijn muziek vaker heel de wereld af moet gaan vind ik het eerlijker om het uit te maken. Het is niet hoe ik me mijn leven heb voorgesteld en zo'n leven wil ik ook echt niet. Maar ik zal hem natuurlijk niet in de weg staan dus uitmaken lijkt me de beste optie. Dan zou hij zijn droom kunnen naleven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach waarom niet?,
Ik bedoel, het is maar net hoever je het zelf laat gaan. Ik zou zeker niet zoals Yolanthe en Wesley willen leven, zo in de bladen. Maar je ziet dat het ook andersom kan, Jan en zijn vriendin (Weet even niet meer hoe ze heet).. Ze zijn gelukkig samen, en de pers houd zich op afstand. Is nog redelijk te doen lijkt me! |
![]() |
|
|