Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 17 jaar en ik zit in de 5e klas VWO.
Ik heb altijd al het idee gehad om bij defensie aan de slag te gaan, maar ik dacht altijd dat het niet zoveel te bieden had voor mensen met vwo (ik wil graag wetenschappelijk onderwijs volgen).
Ik ben nu dus ook op zoek naar iemand die ervaring heeft met de Militair Wetenschappelijke Opleiding en specifiek met de opleiding Militaire Bedrijfswetenschappen. Ik heb een aantal vragen van mensen die er ervaring mee hebben.
Waaronder vragen als;
- In welke mate is het vergelijkbaar met een studie aan de universiteit (dwz zelfstudie etc. Want ik zag in de 'gids' dat er heel veel lesuren op een dag zijn; hoeveel van deze volg je gemiddeld en in welke mate doe je aan zelfstudie?)
- Wat je is algemene ervaring?
- Hoe zijn de doorstudeermogelijkheden (een master; zou graag iets van business management/bedrijfskunde oid studeren - evt voor latere carrière in het bedrijfsleven)
- Hoe is Breda als studentenstad? Of heb je hier weinig mee te maken?
- Merk je iets van 'het studentenleven', of is het alleen maar keiharde discipline etc.?
Ik hoor het wel, ik zou graag contact met je hebben om meerdere en uitgebreidere vragen te stellen.
Alvast heel hartelijk dank!
|