Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Sorry Archont, grapje hè. |
![]() |
|
Juh, ik ben zeer tevreden. Ik wist wel dat ik 'm goed had gemaakt maar ik wist ook precies wat ik fout had gedaan en ik had verwacht dat dat zwaarder zou meerekenen. Maar dat was dus niet zo. Nou ja, wetenschapsfilosofie wordt niet echt iets maar ik verwacht dat ik het wel ga halen. En kindertaalverwerving wordt ook een mooi cijfer. Dus yay, mijn streber-behoefte is weer bevredigd
![]()
|||
Citaat:
![]() Nou, het lukt best wel aardig eigenlijk! Er is maar één zin die ik echt niet over mijn lippen krijg maar die lukt al niet in het normale tempo dus als ik die op één adem in het langzame tempo kan dan heb ik mijns insziens het stuk gemasterd ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik weet niet of je al genoeg geluisterd hebt om dat te kunnen zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
15 punten -> Reacties op discussieforum (geen probleem) 20 punten -> Iedere keer aanwezig (als je 1x mist krijg je nog maar 10 punten, 2x missen 5 punten en 3x missen 0 punten. Ik heb 1 keer gemist omdat de remmen van m'n auto ermee stopten op weg daarnaar toe en ik dus nooit ben aangekomen. Ze wilden geen uitzondering maken) 30 punten -> 6 columns schrijven. Je krijgt tussen 1 en 5 punten per column. Maar je krijgt er in praktijk eigenlijk altijd 3. 35 punten -> Wetenschapsfilosofisch essay over angst. Maw: Ik haal 15 + 10 + 18 punten voor de eerste 3 onderdelen. Dat is 42. Dan kan ik nog maximaal 35 punten halen. Nou ja, als ik een 5 haal heb ik een 6 dus misschien haal ik nog wel een 6,5. Maar veel meer zal het niet worden want dat essay gaat echt niet >8 worden. Maar als het zoveel common sense is mag je mij wel helpen met het bedenken van een onderwerp voor m'n essay overigens. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://sguu.wordpress.com/2010/02/11...ing-van-angst/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|