Advertentie | |
|
![]() |
|
Heel simpel: H&M maakt al niet zulke hele strakke kleding doorgaans, ik heb ook een trui van de H&M in maat 36 waar ik prima inpas, maar ik heb meestal maat 40.
Winkels houden zich niet zo nauw aan kledingmaten, soms is de reden dat ze de klant beter willen laten voelen over zichzelf, zo van, ik pas opeens in maat 40 en normaal heb ik maat 44, wat voel ik me slank! Het ligt niet aan jou, in elk geval.
||
Citaat:
|
Bij de H&M wisselen die maten gewoon heel erg. Ik heb wel eens een groen shirtje gepast in maat 40 en die zat goed, toen wilde ik hem liever in het rood maar toen heb ik hem in maat 38 gekocht terwijl ik die maat nooit heb maar deze zat gewoon goed en het was hetzelfde shirtje als de groene, heel vaag.
|
Ik heb juist altijd het tegenovergestelde bij de H&M: De maten zijn imo juist kleiner.
De bloesjes ed in maat 46 pas ik daar niet, terwijl ik normaal wel een maat 42 pas ofzo. Broeken hetzelfde. Had er een keer een broek in maat 50 (!!) waar ik geneens m'n knieën in kreeg. Daarom koop ik vrijwel nooit wat bij de H&M.
|
Naar mijn ervaring is H&M kleding kleiner dan andere merken. Ik vind het soms ook slordiger gesneden, waardoor het strak zit onder je oksels terwijl de rest wel goed zit.
|
![]() |
Bij andere kledingmerken had ik ook al ondervonden dat maten heel vreemd zijn. Ik heb dan ook kleding in de maten xs t/m xl. Terwijl ik maar 1 lichaam heb
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook kleding in 4 verschillende maten in de kast hangen, bij de zara heb ik er zelfs een broek voor laten hangen, als 40 al te krap zit terwijl ik normaal 34/36 draag wordt het me toch echt te gek. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Zara staat dan ook bekend om zijn minimaatjes, in België dan toch. Bij de H&M val ik nog in de BB-maten, maar daar kan ik ook niet van op aan, ik pas gewoon net zolang tot iets goed zit. Waardoor een 48 van de M&S van je kont valt en een 52 van de H&M strak zit...
Gelukkig maak ik me niet zo druk om maten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|