Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2010, 19:50
Descholier
Descholier is offline
hallo, wie van jullie onder 16jaar gaat met zn moeder nog kleren kopen in de stad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2010, 19:55
Verwijderd
Ik heb dat tot mijn 15de gedaan ja
Nooit bepaald een gezellige aangelegenheid...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 20:10
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik zou dat nog en die weghalen, klinkt een beetje verachtelijk. Trouwens, voor jou klinkt het als een hele aangelegenheid, farmboy!
Ik heb tot een paar weken na mn 14e verjaardag nog weleens met mn moeder wat gekocht, maar toen kocht ik ook vrijwel niks. Daarna werd ik tikkie alto en ging ik altijd met vrienden in de stad vlakbij de altowinkel hangen, dus daar kocht ik dan weleens wat.
Afgelopen zomervakantie heb ik nog wel ff wat shirts bijgehaald met mammie, maarja, ik woon er dan ook gewoon op loopafstand af!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 20:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging zowat elke zaterdag met mijn ouders de stad in, niet zozeer met het doel om kleren te kopen, maar dat gebeurde vaak wel.
M'n ouders vonden mijn altoowheid prima en gingen ook gewoon mee naar de Funkie House enzo (ookal vonden ze de muziek stomme herrie) en snapten ongeveer wel watvoor kleren ik leuk vond en kwamen dan ook met dingen aanzetten die ik over het hoofd had gezien.
Vrienden had ik sowieso niet erg veel op de middelbare school, dus winkelen met leeftijdsgenootjes was niet echt een optie.

Nu zie ik mijn ouders sowieso niet erg vaak meer, maar soms ga ik nog wel eens winkelen met m'n moeder, gewoon voor de gezelligheid.
Oud 07-04-2010, 23:31
sabrosa
sabrosa is offline
Kleren kopen met je moeder is altijd nice, cause she will be payin. Maar met je moeder EN vader winkelen is een dikke no go, bij mij iig. Die vent is altijd te gehaast en ongeduldig haha.

Voor de rest ging ik wel eens met vriendin(netjes) naar de stad, maar niks leukers dan een moeder die trakteerd.
Oud 08-04-2010, 09:38
Verwijderd
Ik ben 24 en ik ga nog steeds met mijn moeder kleren kopen. Niet elke keer natuurlijk want we moeten maar net allebei kunnen. Ze heeft een goede smaak en zorgt ervoor dat ik niet te snel opgeef.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 11:05
Verwijderd
Ik ga soms nog steeds met mijn moeder winkelen en soms met mijn vader erbij als we naar de makro gaan . Maar vaak was het zo van: Je hebt echt iets nieuws nodig! *sleep mee naar de winkel* of als het haar niet aanstond wat ik droeg
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 15:13
Vice
Vice is offline
Ik ga soms met mijn ouder mee naar de Makro. Gewoon voor de gezelligheid. Vroeger ging ik ook wel eens met mijn vader naar Groningen om daar gezellig te winkelen.
Oud 08-04-2010, 17:11
Descholier
Descholier is offline
bedankt allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten