Ik zou het niet doen. Speed snuiven op een feestje betekent meestal die nacht niet slapen, speed houd je nu eenmaal lang wakker en het ligt er natuurlijk aan of je veel neemt of niet maar als jij donderdagnacht op dat hardstylefeestje gewoon dik feest en goed losgaat zou dat best wel eens een probleem kunnen zijn. Ik weet niet tot hoe laat het duurt maar ik heb zelf vaak genoeg gehad dat ik die nacht niet meer kon slapen en de hele dag erna nog gaar was, en velen zo met mij.
Betekent voor jou dat er vrijdag van leren hoogstwaarschijnlijk bar weinig terecht zal komen, en als je pech hebt zaterdag ook nog met moeite als je een speedkater hebt. Het lijkt me dat je die tijd beter kunt gebruiken om te leren, of je iig om je voor te bereiden voor je examens.

Zaterdag is het ook alweer weekend en dan zul je waarschijnlijk ook nog wel íets willen gaan doen (gewoon ff weg chillen ofzo ikzelf zou iig niet de hele zaterdag thuis kunnen zitten leren).
Als je gewoon alleen 's nachts een feestje doet en je gaat niet nog een dag of wat door met snuiven en afteren zal het echt niet zo zijn dat je maandag nog steeds niet bijgekomen bent van donderdag, als dat je specifieke vraag was. Als je gewoon op een enigzinds fatsoenlijke tijd naar bed gaat heb je ruim de tijd om bij te komen en bij te slapen.
Maar zo met je examens in het vooruitzicht zou ik je aanraden om nog even te wachten met feesten en om deze laatste dagen voor je examens te gebruiken om nog even goed te leren. Ik denk dat je beter kunt wachten tot na je examens, of je ze dan gehaald hebt of niet, je hebt dan sowieso een stuk meer tijd en minder verplichtingen en zorgen aan je hoofd dan nu. Als de examens klaar zijn zijn er genoeg leuke feestjes en vast ook wel een paar met hardstyle
mr als je ongelooflijk veel zin hebt en je denkt je examens goed genoeg te hebben geleerd...have fun, ik kan je alleen een advies geven, wat je doet moet je zelf weten, en hardstyle feestjes met speed (of pillen) zijn gewoon vet

doet me aan mn eerste keren denken;p Ik vind het iig goed dat je het hier komt vragen!

Zouden meer mensen moeten doen.