Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2010, 20:58
tutti
tutti is offline
Hee,
ik ben een creatief iemandje en maak erg veel kleding zelf met leuke stofjes, printjes lintjes, dat soort gedoe. maar in mn klas zit iemand, en ik vind dat ze altijd zo leuke kleding aan heeft, dus dan zie ik dat, en dan maak ik sommige kledingstukken na, maar dan anders, met een andere stof, net iets andere vorm, wat langer, wat korter, wat dan ook. nooit gezeik over gehad. Maar dat is misschien 1/20 deel van mijn kleding dat lijkt op dat van haar. voor de rest heb ik een hele eigen stijl en aparte dingen enzo. het is een heel aardig iemandje, dus ik had gevraagd of ik het patroon van haar shirt mocht overtekenen, om hem na te maken. dus ik dat doen, en nou hoor ik van een "betrouwbare bron" dat heel veel mensen mij nu ineens een meeloper vinden. ik bedoel: mensen met uggs en nike's en g-star zijn dan geen meeloper...

your opinion please???

Laatst gewijzigd op 06-04-2010 om 14:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2010, 22:38
Verwijderd
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om zaken die totaal irrelevant zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 12:19
Verwijderd
Hangt er vanaf of je kleding eruit ziet alsof het nageaapt is. Als iemand bijvoorbeeld blauw/geel geblokte stof heeft en jij gaat dat ook gebruiken dan vind ik het er wel nageaapt uitzien.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 20:51
D-gast
D-gast is offline
uggs is een trend
en nikes en g-stars merken.. dus dat vind ik wat anders..

ik draag ook airmax maar niemand vind mij een meeloper omdat het gwn "in" is voor mijn kledingstijl
Oud 05-04-2010, 21:17
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
uggs is een trend
en nikes en g-stars merken.. dus dat vind ik wat anders..

ik draag ook airmax maar niemand vind mij een meeloper omdat het gwn "in" is voor mijn kledingstijl
en omdat ze gewoon beroerd lekker zitten natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 05:42
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik vind je absoluut geen meeloper. Ik vind het super creatief dat je zelf die kleding maakt! Ik wou dat ik dat kon
Maar zolang je het zelf maakt, en net wat anders, vind ik het helemaal niet erg. Kijk als je precies de zelfde kleding zou kópen zou het een ander verhaal zijn
Ga vooral lekker door met het maken van je eigen kleding, en trek je vooral niks aan van de mensen die zeggen dat je een meeloper bent. Stiekem zijn dat soort mensen hartstikke jaloers op je, weet ik uit ervaring
Oud 07-04-2010, 13:29
Miekje*
Miekje* is offline
En een leek ziet echt niet dat een broek met een andere stof nou precies hetzelfde model is .
Oud 07-04-2010, 17:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen zijn gewoon zuur dat ze zelf niet briljant genoeg zijn om zoiets te bedenken.
Oud 07-04-2010, 18:08
RAWRR__
RAWRR__ is offline
Zolang het eruit ziet als inspiratie opdoen, en dus niet na-apen, moet het kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 18:43
xikhouvanje
xikhouvanje is offline
het kan heeel irritant zijn voor mensen als je hetzelfde als diegene aan hebt,
denk dat je beter kan zegge tegen diegene dat je haar niet na wil doen en eigen style heb enzo,
en niks meer van haar als inspiratie gebruiken. 't is jammer dat het niet kan voor je,
maar er zijn van die mensen die het nodig vinden om je voor lul te zetten om te zeggen
dat je geen eigen styl hebt. En je wil toch niet dat er over je geroddeld wordt?
Oud 07-04-2010, 19:14
silentbob
silentbob is offline
als zij het goed vind dat het patroon overgetekend word lijkt me dat niet opgaan
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 19:20
WAT
WAT is offline
niks van die andere mensen aantrekken. Jij bent tof omdat je zelf dingen maakt en daar kom je een stuk verder mee in het leven dan als je dat niet zou kunnen
Who cares dat het op elkaar lijkt? Elke bloes heeft uiteindelijk dezelfde basis, net zoals elke broek. Het model ligt er maar net aan wat je er van maakt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 03:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
het kan heeel irritant zijn voor mensen als je hetzelfde als diegene aan hebt,
denk dat je beter kan zegge tegen diegene dat je haar niet na wil doen en eigen style heb enzo,
en niks meer van haar als inspiratie gebruiken. 't is jammer dat het niet kan voor je,
maar er zijn van die mensen die het nodig vinden om je voor lul te zetten om te zeggen
dat je geen eigen styl hebt. En je wil toch niet dat er over je geroddeld wordt?
Dus, wat jij nu zegt, omdat er over haar geroddeld wordt, moet ze maar veranderen wie ze is? Wat een onzin.

Wat kan jou het nou verrotten wat andere mensen over je denken of zeggen? Jij zit met jezelf vast voor de rest van je leven, dus als jij je hier goed bij voelt, screw 'em. Zij komen zichzelf nog wel tegen en het doet zeer als je er dan pas achterkomt wat een talentloos persoon je eigenlijk bent.
Dus ga lekker door met wat je doet en denk maar zo: Als mensen over je roddelen, ben je dus belangrijk genoeg om over te praten en tijd aan te besteden. Mooi compliment toch
Reageren

Regels voor berichten