Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hier in het begin ook mee lopen klooien met de K800i..
Je kan dit in iedergeval niet via iedere BlueTooth stick doen... maar wel met meen hoop stickjes. Probeer eens http://www.bluesoleil.com/ en maak daarmee een verbinding.. Dan kun je een bluetooth verbinding maken en als AB gebruiken |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Opgelost dus ![]() ![]()
||
Citaat:
- je kan een bestand per keer via OBEX versturen (traag en niet echt streamen) - in theorie zou je je computer kunnen instellen dat hij als bluetooth headset reageert, een K750i ondersteunt ook hoge kwaliteits audio-streaming (precieze naam daarvoor ben ik vergeten, het is iets Bluetooth-specifieks), maar ik heb nooit een programma gevonden dat dat voor je doet) - er bestaat wel een programma (FMA als ik me niet vergis) waarbij je via BT kan synchroniseren enzo, ook met afstandsbedieningsfunctie voor oudere SE-modellen (T610 oorspronkelijk) en die kan ook audio van een gesprek over je computerluidsprekers en via je microfoon op je pc sturen (maar voor audio-bestanden werkt dit niet, voor zover ik weet). Enige echt handige mogelijkheid lijkt me gewoon je gsm via de bijgeleverde kabel aan te sluiten en dan kan je wel aan de bestanden op de MS-stick (maar op dat moment kan de telefoon er niet meer aan: de gsm doet dan alsof er geen MS meer inzit, zodat de content enkel vanop de pc te benaderen is).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|