Ik vind plastische chirurgie een heel goede uitvinding als het gaat om bijv. een hazenlip en andere aangeboren afwijkingen. Het is toch naar om met zoiets door het leven te moeten. Ik zie bijv. een borstverkleining ook niet echt als iets cosmetisch als een vrouw cup G en last van haar nek heeft, of als iemand een permanente frons heeft en daar een beetje botox in laat injecteren. Het heeft dan toch een duidelijke reden.
Dingen als een facelift, neus/schaamlipcorrectie en borstvergrotingen (met andere woorden: dingen die eigenlijk niet nodig zijn, tenzij je echt een vreselijke neus/schaamlippen hebt) vind ik geldverspilling. Het gaat mensen die zoiets willen niet om die paar rimpeltjes om hun ogen of om iets slappere borsten, het gaat om de angst om ouder te worden. Je bent helemaal niet instant-lelijk als je ouder wordt, maar dat geloven ze niet omdat de maatschappij op jong en strak gericht is. Ik vind dat je daar boven moet staan als volwassen vrouw (of man).
Conclusie: Doe alleen wat nodig is en word verder maar blij oud.