Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan de ene kant weet ik dat ik intelligent ben, aan de andere kant ben ik toch steeds bang te falen op school. Ik ben van plan dat af te leren.
Ik vidn mezelf ook een sociaal mens. Volgens mijn vriend houd ik zelfs te veel rekeing met anderen, maar ik voel me er goed bij. Mijn vertrouwen in mijn mzuikaliteit is wel wat gezakt. Ik weet dat ik mbest wat zou kunnen, maar sinds ik geen les meer heb ga ik niet meer vooruit, terwijl anderen nog steeds groeien. |
![]() |
|
Ik heb vertrouwen op het gebied van verslaglegging, ik kan bijvoorbeeld goed notuleren en ook mijn evaluatieverslagen vinden mensen vaak prettig omdat ik goed kan beschrijven wat er allemaal gezegd en gedaan is.
|
Ik heb vertrouwen in mijn geduld, ik weet dat ik niet snel boos word, hoe irritant men ook is. Momenten waarop ik uit m'n ben doen hierbuiten gelaten.
Ik kan mezelf ook altijd gemakkelijk aanpassen aan de mensen om me heen. Sociaal doen is ook geen probleem (alhoewel, ik heb soms van de momenten dat ik niemand kan uitstaan.) Vertrouwen heb ik ook in mijn leervermogen. Ik heb nooit een moment gehad waarop ik geloofde dat het me niet zou lukken om een deadline te halen. Al zie ik vaak enorm op tegen om me in situaties te begeven waar ik veel emoties moet tonen, ik begin nu een klein beetje vertrouwen te krijgen in mijn vermogen om met zulk soort situaties om te gaan. Ik heb ook vertrouwen in mijn lichaam, ik weet dat ik hoeveel ik ook eet (en hoe weining ik ook beweeg), dat ik niet dik word ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |