Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 21:05
dion-3301
dion-3301 is offline
Beste mensen,

Na dit school jaar ga ik voor 1 jaar High School doen in Amerika. Zijn er mensen met ervaringen? Ik hoor ze graag.

Dion
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2010, 09:12
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Zelf niet geweest, maarja, denk dat het ook aan je zelf ligt of je het leuk vind of niet. Of je in centrum van new york zit of 15 miles van de dorpsgrens vandaan.

Voor paar dollar heb je daar je rijbewijs, waar je vervolgens in nederland weer niks mee kan . Alchol wordt pas bij 21 geschonken ofzo, en welk diploma je ook haalt dat jaar, je kan er in nederland probably geen zak mee, dus het gaat vooral om de ervaring en wat je daar dan precies allemaal 'extra' doet.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 09:53
Chariot
Chariot is offline
Ik ken mensen met ervaringen, ben zelf niet naar het buitenland geweest na mijn examen. Maar een oud-klasgenootje van mij heeft deze zomer, nadat ze haar Havo had gehaald, een paar maanden op Hawaii gezeten. Een ander meisje heeft een heel jaar gebivakkeerd in Australië. Zij zijn er allebei erg tevreden over. Dat meisje die naar Australië is geweest, zou eerst naar Amerika gaan. In mijn klas was nog iemand anders die naar Amerika zou gaan voor High School, maar die werden dus allebei niet toegelaten tot het programma in Amerika.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 14:43
Verwijderd
Ik geloof dat een High School diploma gelijk staat aan een VMBO diploma hier. Dus is dat niet een beetje zonde? Want eigenlijk schiet je dan niks op, qua niveau dan.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 09:50
Verwijderd
Maar het gaat toch ook niet per se om t diploma? Ik denk zeker dat je zoiets moet doen, diploma en rijbewijs of niet. Zelf heb ik t niet gedaan, maar verschillende mensen in mijn omgeving wel en zij hebben de tijd van hun leven gehad. Denk niet dat je zoiets gaat doen voor t diploma ofzo..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 08:23
antjevw
antjevw is offline
Het klinkt leuk, maar het onderwijs in de VS is er belabberd aan toe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten