![]() |
|
Verwijderd
|
Ik keek net even op de site van mijn school, en dit viel mij op. Vooral het eerste deel vind ik schandalig. Van mij mag hij in zijn vrije tijd rustig in het programmablad van de PVDA schrijven, maar hier is hij in zijn (voorbeelds)functie, en moet hij dit soort dingen achter wegen laten. Hoe staan jullie hier tegenover?
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Natuurlijk mag dat, wat mij betreft is het een werknemer van school of (ten dele) van een overheid, in de statuten staat dan aangegeven wat wel en niet mag.
Citaat:
en aangezien politiek, behalve marginaal bij maatschappijleer over de structuur van de Nederlandse politiek, niet onder de eindtermen valt is het nog irrelevant ook.
|
Och, ik denk dat je van middelbarescholieren mag verwachten dat ze het niet zomaar altijd eens zijn met de directeur van hun school. Dat zijn sowieso meestal geen mensen naar wiens voorbeeld een scholier wil leven.
Ik denk dat juist de middelbare school een plek is waar je leert dat je het gerust met leraren oneens kunt zijn, en dat het gewoon maar mensen zijn die regelmatig ongelijk hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|