Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2010, 22:28
AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Hoi,

ik ben sinds een tijdje verliefd op een meisje, en ik heb er wel een erg speciaal gevoel bij. Als ik ze ook maar zie/ met haar praat is m'n dag helemaal goed wat er ook gebeurd.

Ik ben al vaker verliefd geweest, maar dit is echt iets totaal anders. Aan alles wat ik zie,hoor,... denk ik aan haar... Ik ben ook redelijk snel jaloers als ik ze met een andere jongen zie lopen ()

Ikzelf vermijd het om als eerste contact te maken, ik wacht dus altijd af tot zei iets zegt, MSN/GSM.... (Ja, dat is totaal verkeerd ik weet het)

Ik heb ook altijd schrik dat ik iets verkeerd ga zeggen wat ze niet gaat kunnen waarderen.

Wat kan ik doen om via kleine zaken duidelijk te maken dat ik iets voor haar voel? We zien elkaar niet meer heel veel want ik neem nu de bus niet meer om naar huis te gaan en ze zit een jaar hoger dan me (andere graad) maar volgend jaar zit ik wel weer bij haar.

Alsjeblieft wat tips! En liefst niets wat erg rechtstreeks is, zoals zeg het haar (Dat zie ik echt niet zitten, ze heeft namelijk nogal een speciaal karakter).

Andries
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2010, 07:34
Verwijderd
zoals je zelf al aangaf het is verkeerd om niet iets te zeggen tegen haar.
Praat met haar over alledaagse dingen en ik zou beginnen met een complimentje.
Heb ik ook gedaan en mijn vriendin(die toen nog mijn vriendin niet was) waardeerde dat, ze gaf mij ook complimentjes en ze scheen me leuk te vinden. Ze ging zelf een stapje verder: ze zette op msn altijd en hartje achter haar tekst en een zoen emoticon bij afscheid. Toen wist ik zeker, ze vindt me leuk.
Toen vroeg ik haar verkering en ze zei ja.

Ik zou gewoon rustig aan beginnen en je moet gewoon het lef hebben om iets tegen haar te zeggen
Ze bijt niet hoor

heel veel succes,

Joery1995
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 17:47
KingKong
KingKong is offline
Zo´n zoen/hartje emoticon doet iedereen als ze afscheid namen, in iedergeval bijna iedereen, dus daar hoef je niet zo snel iets in te zien. Maar wat Joery al zei, zeg is hoi tegen haar als je haar in de gang ziet lopen ofzo! Probeer een beetje oog contact te maken, ook al vind je dat misschien eng. En anders als je haar is een keer ergens ziet staan in haar eentje bijvoorbeeld of wanneer ze naar de bus loopt spreek haar dan is een keertje aan, hoe eng het ook is het is zowat de enige optie!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 21:58
dannnnique
dannnnique is offline
Heyyyyy Andries
ik ben wel een meisje maar ik zit zelf eigenlijk met het bijna zelfde probleem want de gene die ik leuk vind is noooit op msn dus hoe moet ik contact maken? Maar indd ik zou gewoon met haar praten over normale dingen en als zij of jij dan weg gaat stuur je bijv xxxx(l) Succes!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 08:27
Volk
Volk is offline
Ik zeg lekker toch gewoon gaan praten
Je hebt niks te verliezen! Het ergste dat je kan gebeuren is dat het niks word, dezelfde situatie dus als je niks onderneemt. Je kunt er alleen maar op vooruitgaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten