Hoi,
ik ben sinds een tijdje verliefd op een meisje, en ik heb er wel een erg speciaal gevoel bij. Als ik ze ook maar zie/ met haar praat is m'n dag helemaal goed wat er ook gebeurd.
Ik ben al vaker verliefd geweest, maar dit is echt iets totaal anders. Aan alles wat ik zie,hoor,... denk ik aan haar... Ik ben ook redelijk snel jaloers als ik ze met een andere jongen zie lopen (

)
Ikzelf vermijd het om als eerste contact te maken, ik wacht dus altijd af tot zei iets zegt, MSN/GSM.... (Ja, dat is totaal verkeerd ik weet het)
Ik heb ook altijd schrik dat ik iets verkeerd ga zeggen wat ze niet gaat kunnen waarderen.
Wat kan ik doen om via kleine zaken duidelijk te maken dat ik iets voor haar voel? We zien elkaar niet meer heel veel want ik neem nu de bus niet meer om naar huis te gaan en ze zit een jaar hoger dan me (andere graad) maar volgend jaar zit ik wel weer bij haar.
Alsjeblieft wat tips! En liefst niets wat erg rechtstreeks is, zoals zeg het haar (Dat zie ik echt niet zitten, ze heeft namelijk nogal een speciaal karakter).
Andries