Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ziezo ik ben weer thuis. Een of andere achterlijke debiel had aan de verwarming zitten klooien en kreeg dat ding niet meer omlaag, het was dus tropisch warm op m'n werk en ze kunnen het maandag pas fixen. Het was werkelijk niet te harden daar, zelfs als ik stilzat zat ik te puffen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naast het verzorgingshuis waar ik moest werken heb je aanleunwoningen, hebben wij niks mee te maken verder en ze krijgen ook geen zorg van ons. Maar je moet via het vz huis naar die woningen toe. Nu schijnt er een een of andere drugsdealer te wonen die zijn sleutels naar beneden smijt voor zijn ongure bezoek. Bah ik voelde me echt niet veilig in huis, hoorde dat er al veel problemen zijn geweest met dronken/onder invloed van drugs figuren. Kwam wel 2 keer beveiliging langs maar ja daar heb je ook niet zoveel aan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag mijn eerste vrije dag sinds weken, en mijn lichaam besluit fijn om eens níet uit te slapen. Nou sliep ik gisteravond ook wel al voor 12 uur volgens mij, maar toch. Ik ben al de hele ochtend aan het niksen. Zo misschien maar eens beginnen aan een grote schoonmaak ofzo. En misschien krijg ik mijn zusje wel mee de stad in
![]() |
![]() |
|
|