Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2010, 09:49
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Wie van jullie heeft (al) vakantiewerk geregeld voor mei, of zelfs al voor de zomer? Wat ga je doen? Wat ga je verdienen? Hoelang ga je werken?

Ik denk dat ik kijk of ik bij mijn Nicht in de zaak mag afwassen en dergelijke.
Oud 08-04-2010, 10:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ga deze zomer al voor de vijfde keer jongerenvakanties begeleiden. Echt superleuk! Maar het is wel vrijwilligerswerk, dus je houdt er eigenlijk niets aan over (behalve dan geweldige ervaringen)
Oud 09-04-2010, 11:48
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik ga deze zomer al voor de vijfde keer jongerenvakanties begeleiden. Echt superleuk! Maar het is wel vrijwilligerswerk, dus je houdt er eigenlijk niets aan over (behalve dan geweldige ervaringen)
Ga gewoon extra werken bij mn bijbaantjes: supermarkt en klantenservice werk.
Oud 14-04-2010, 18:40
Diamera
Diamera is offline
Ik heb nog niets maar was wel een beetje op zoek, ik heb ook nog nooit een baantje gehad.

Ik ben nu 15 en wil dus wel een (kort) vakantiebaantje voor 1 maand ofzo want ik moet ook nog op vakantie
Iemand ideeën?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 19:17
Chariot
Chariot is offline
Ik moet eerst mijn stage-uren zien te halen. Aangezien ik laat een stage-adres had, moet ik dus in mijn zomer door.. Niet heel erg, zolang ik in ieder geval nog maar eventjes op vakantie kan! Maar ik ben in ieder geval tot nu toe al over naar het tweede jaar, voor zo ver ze dat nu al kunnen bepalen natuurlijk! =] Dus tijd voor een zomerbaantje heb ik dit jaar niet. Maar ik wil ooit nog wel een vakantiebaantje nemen op één van de schiereiland, want dat lijkt me gewoon een fantastische ervaring. Buitenland zou ook wel heel gaaf zijn, maarja, die talen.. We zien het wel, dit jaar in ieder geval dus alleen m'n stage.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 21:58
Verwijderd
Ik werk me eigen meestal het rimram. 50 uur per week werken is voor mij een eitje. 60-70 uur per week is de norm. Dit doe ik al vanaf mij 13e.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 19:00
YumYum
YumYum is offline
Ik ga vijf weken op een camping werken als onderdeel van het animatie team... Hier verdien ik 180 euro per week mee geloof ik... Niet mega veel, omdat je ook je eigen eten nog moet betalen, maar toch lekker
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 21:46
sicilion
sicilion is offline
Ik ga mijn scriptie schrijven en een weekje kids begeleiden op een zeilkamp. Als de scriptie optijd af is ga ik waarschijnlijk wel wat uitzendwerk erbij doen (horeca- en cateringswerk)..
Reageren

Regels voor berichten