Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niemand is perfect, dus zij ook niet... Ik zou eerst eens kijken hoe goed die vriend en zij met elkaar omgaan. Maar ik zou er vooral niet te veel op hopen. Als jullie (jij & haar) vrienden kunnen zijn, is dat toch al iets. Je zou een totale oorlog kunnen verkrijgen door nu tussen die twee te komen... |
![]() |
|
![]() |
Nu een maand ofzo, van die vriend hoor ik er niks over en van haarzelf niet zo heel veel, ik zie ze eigenlijk nooit samen behalve misschien op school
En ze is uiteraard niet perfect, want perfect bestaat niet. En uiteraard is het tot nu toe, maar ik voel me bij haar echt zo verdomd fijn, zij accepteert me ECHT zoals ik ben, en bij haar ben ik ook niet zo zenuwachtig als bij andere meisjes. Laatst gewijzigd op 18-04-2010 om 20:16. |
![]() |
|
![]() |
Probeer meer te weten te komen over haar relatie met haar vriend.
Je merkt vanzelf wel aan haar of ze gelukkig is of niet. Als ze dat niet is, dan weet je wat je te doen staat. Morgen moet je als het goed is weer naar school. Vraag het dan aan haar, dan hoor ik het morgenavond wel van je. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus mensen, als iemand bezet is blijf je ervan af. Waarom zijn mensen er toch zo op uit om andere relaties te verbreken?
Zelfs hinten en haar hand vastpakken enzo, wtf. Ze heeft een vriend en dan blijf je ervan af. Tough luck, maar echt. Zou je toch ook niet fijn vinden als iemand dat bij jou gaat proberen als je een relatie hebt? En sowieso, het getuigt ook niet van vriendschap als je niet wil dat ze gelukkig is met iemand anders, en inderdaad, die jongen zal ook wel boos op je worden, en met recht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je niet sterk genoeg bent om een vriendschappelijke band met haar te kunnen onderhouden zonder dat je in d'r relatie gaat lopen kutten, dan verdien je wel een flinke trap. Allemaal leuk en aardig als je zou willen geloven dat: "Het zomaar zou kunnen dat ik voor haar bestemd ben" of wat dan allemaal nog meer. Maar punt blijft dat zij nu gelukkig is met een ander, en dus moet je van d'r afblijven. Stel dat het een keer uitgaat en je bent nog steeds stapelverliefd, dan zou je best een goede troostende schouder kunnen zijn. Maar tot dan moet je ermee leren leven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Heel groot dilemma Petermaasje | 3 | 24-11-2016 23:12 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: zijn vriendin verlaten voor mij? Trinity | 12 | 18-04-2010 10:16 | |