Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2010, 15:04
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Beste scholieren,

Als International Business and Language student aan de Hogeschool Inholland Alkmaar ben ik voor mijn afstudeerscriptie bezig met een ondernemingsplan. Het concept is een openbare oplaadpunt voor mobiel, laptop en MP3. Aan de hand van jullie antwoorden zou ik kunnen onderzoeken of hier genoeg behoefte naar is. Je medewerking wordt daarom zeer op prijs gesteld.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Met vriendelijke groet,

Samara Rodrigues Robles

Hieronder vind u de link tot de enquete.

www.thesistools.com/?id=133979
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2010, 15:43
jacobdb
jacobdb is offline
top idee
Oud 20-04-2010, 16:10
Gatara
Gatara is offline
Er is in ieder geval geen behoefte om dit te lezen op N&A.
Oud 20-04-2010, 16:41
brands
brands is offline
Done
Oud 20-04-2010, 16:43
Verwijderd
ingevuld
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 18:56
AzN
AzN is offline
Ingevuld, maar wat is vraag 2 'n bizarre vraag zeg . Misschien ben je de toevoeging 'onderweg' vergeten .
Oud 20-04-2010, 21:16
Martiño
Martiño is offline
Ingevuld.

Tip: ik zou echt eens kritisch naar je taalvaardigheden kijken want je enquête barst van de taalfouten. Van een HBO-student verwacht je toch op zijn minst dat er foutloos Nederlands wordt geschreven, zeker als het een afstudeerscriptie betreft.
Oud 21-04-2010, 09:44
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Beste scholier,

Bedankt voor het commentaar. Heb ondertussen het een en ander veranderd!

groetjes
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 20:50
M@rco
M@rco is offline
Ingevuld
Oud 21-04-2010, 21:14
Yeah_Jeroen
Yeah_Jeroen is offline
Gedaan
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 22:01
Verwijderd
Gedaan, er staan wat taalfoutjes in.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 22:12
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Echt super dat jullie de enquete hebben ingevuld. Ik heb de foutjes er al uit gehaald, maar bedankt voor de tip.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 18:23
silentbob
silentbob is offline
wel begonnen, niet afgemaakt, ik vind het eerlijk gezegd nogal een onpraktisch idee
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 21:40
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Hoi Bob,

Waarom vind je het een onpraktisch idee?

Groetjes

Samara
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 10:40
ddb033
ddb033 is offline
Ingevuld
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 12:09
MizZoo
MizZoo is offline
Die dingen staan al op festivals. Wordt volop gebruik van gemaakt. Verder zie ik in het dagelijks leven het nut er niet van in. Behalve dan aansluitpunten in de trein voor laptops, dat lijkt me de enige praktische mogelijkheik als je het over openbare oplaadpunten hebt. Ik denk dat in het dagelijks leven niemand zin heeft om een kwartier bij een paal te staan om een telefoon op te laden.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 16:25
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Hoi Bob,

Waarom vind je het een onpraktisch idee?

Groetjes

Samara
omdat het tijd kost(in je enquete zeg je 15 min. voor een mobiel, maar die van mij kost minstens 30-60 min, laptop en ipod nog langer), en bij de zeldzame momenten dat er onderweg opeens iets leeg is en ik het wel nodig heb dan heb ik die tijd er niet voor
en dan moet je ook maar net je oplader bij je hebben(als ik voor wat langere tijd, paar dagen bijv., weggga heb ik die wel bij me maar dan zorg ik dat alles vol zit en is er op de bestemming stroomvoorziening, dus hoef ik niet onderweg op te laden)

en als er meer mensen zij die wat op willen laden denk ik dat je al snel ee grote wachtrij krijgt, zijn er niet veel mensen dan brengt het niet genoeg geld op

p.s. het ergste is het als mn ipod leeg is en ik nog moet reizen, mn mobiel kan ik wel zonder of ik zet 'm uit als er nog een beetje inzit zodat ik als ik het nodig heb nog genoeg stroom heb om 'n sms'je te versturen, laptop is nooit een probleem(gebruik ik over het algemeen alleen op plekken waar toch al een stopcntact in de buurt is)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 09:42
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Hoi Silentbob,

In mijn enquête geef ik aan dat het ongeveer 15 min duurt en jij zegt dat het opladen van je mobiel ongeveer 30-60 minuten duurt. Het lijkt me logisch dat er een snellader komt op een openbare oplaadpunt. Het is een andere lader dan je lader die je thuis hebt. Je geeft ook aan dat jouw apparatuur niet vaak leeg is onderweg en dat je er de tijd niet voor hebt. Dat zou kunnen, maar veel andere mensen kampen wel met het probleem dat hun accu leeg is en ze het willen opladen. Je zegt ook dat je dan ook nog je oplader bij je moet hebben, maar ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt. Je kunt je apparatuur aan een oplader pluggen (die bevinden zich al aan de oplaadpaal), die hoef je dan niet mee te nemen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 09:47
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Citaat:
Die dingen staan al op festivals. Wordt volop gebruik van gemaakt. Verder zie ik in het dagelijks leven het nut er niet van in. Behalve dan aansluitpunten in de trein voor laptops, dat lijkt me de enige praktische mogelijkheik als je het over openbare oplaadpunten hebt. Ik denk dat in het dagelijks leven niemand zin heeft om een kwartier bij een paal te staan om een telefoon op te laden.
Uit enquete blijkt dat mensen anders wel willen wachten voor het opladen van hun mobiel. Sommige willen dat mist zij van een andere dienst gebruik kunnen maken of het beheerd achter laten. Sommige zeggen dat ze het uberhaupt geen probleem vinden. Er zijn maar een enkeling die aangeven dat dit een probleem is. Voor laptops is de trein inderdaad een goede plek om op te laden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 18:23
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Hoi Silentbob,

In mijn enquête geef ik aan dat het ongeveer 15 min duurt en jij zegt dat het opladen van je mobiel ongeveer 30-60 minuten duurt. Het lijkt me logisch dat er een snellader komt op een openbare oplaadpunt. Het is een andere lader dan je lader die je thuis hebt. Je geeft ook aan dat jouw apparatuur niet vaak leeg is onderweg en dat je er de tijd niet voor hebt. Dat zou kunnen, maar veel andere mensen kampen wel met het probleem dat hun accu leeg is en ze het willen opladen. Je zegt ook dat je dan ook nog je oplader bij je moet hebben, maar ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt. Je kunt je apparatuur aan een oplader pluggen (die bevinden zich al aan de oplaadpaal), die hoef je dan niet mee te nemen.
er zijn zoveel verschillende opladers, vooral voor mobiels, dat het me niet waarschijnlijk lijkt dat je die allemaal op dat oplaadpunt kunt hebben
voor ipods en laptops is dat idd wel mogelijk

mijn apparatuur is best wel eens leeg onderweg(vooral mobiel), maar als ik een treinaansluiting moet halen bijv. heb ik geen tijd om te wachten tot die opgeladen is

snelladers ken ik zo niet(dus kan ik daar weinig zinnigs over zeggen), die ken ik alleen voor batterijen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 10:45
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Citaat:
er zijn zoveel verschillende opladers, vooral voor mobiels, dat het me niet waarschijnlijk lijkt dat je die allemaal op dat oplaadpunt kunt hebben
voor ipods en laptops is dat idd wel mogelijk

mijn apparatuur is best wel eens leeg onderweg(vooral mobiel), maar als ik een treinaansluiting moet halen bijv. heb ik geen tijd om te wachten tot die opgeladen is

snelladers ken ik zo niet(dus kan ik daar weinig zinnigs over zeggen), die ken ik alleen voor batterijen
Het is heel goed mogelijk om bijna alle soorten opladers (95-98%) op een oplaadpaal te krijgen. bovendien komt er over een tijdje een universele kabel. Deze kan ook op de oplaadpaal. Maar daarbij mogen we de oude generatie mobiele gebruikers niet in de steek laten.

De enquete is bedoeld om te zien of hier behoefte naar is. Je hoeft je niet druk te maken over de technische kant. Ik vind suggesties en opmerkingen zeer nuttig, maar dan moeten ze wel goed onderbouwd zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 16:10
Geel
Geel is offline
Dun
Oud 25-04-2010, 23:41
Studentje1234
Studentje1234 is offline
Beste scholieren,

Ik heb er nog veel ingevulde enquetes nodig van de leeftijdscategorie van 12 tot 17 jaar. Dus alsjeblieft invullen. Degene die al hebben ingevuld heel erg bedankt!

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten