![]() |
|
![]() |
Beste scholieren,
Als International Business and Language student aan de Hogeschool Inholland Alkmaar ben ik voor mijn afstudeerscriptie bezig met een ondernemingsplan. Het concept is een openbare oplaadpunt voor mobiel, laptop en MP3. Aan de hand van jullie antwoorden zou ik kunnen onderzoeken of hier genoeg behoefte naar is. Je medewerking wordt daarom zeer op prijs gesteld. Alvast bedankt voor je medewerking! ![]() Met vriendelijke groet, Samara Rodrigues Robles Hieronder vind u de link tot de enquete. www.thesistools.com/?id=133979 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Silentbob,
In mijn enquête geef ik aan dat het ongeveer 15 min duurt en jij zegt dat het opladen van je mobiel ongeveer 30-60 minuten duurt. Het lijkt me logisch dat er een snellader komt op een openbare oplaadpunt. Het is een andere lader dan je lader die je thuis hebt. Je geeft ook aan dat jouw apparatuur niet vaak leeg is onderweg en dat je er de tijd niet voor hebt. Dat zou kunnen, maar veel andere mensen kampen wel met het probleem dat hun accu leeg is en ze het willen opladen. Je zegt ook dat je dan ook nog je oplader bij je moet hebben, maar ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt. Je kunt je apparatuur aan een oplader pluggen (die bevinden zich al aan de oplaadpaal), die hoef je dan niet mee te nemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor ipods en laptops is dat idd wel mogelijk mijn apparatuur is best wel eens leeg onderweg(vooral mobiel), maar als ik een treinaansluiting moet halen bijv. heb ik geen tijd om te wachten tot die opgeladen is snelladers ken ik zo niet(dus kan ik daar weinig zinnigs over zeggen), die ken ik alleen voor batterijen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De enquete is bedoeld om te zien of hier behoefte naar is. Je hoeft je niet druk te maken over de technische kant. Ik vind suggesties en opmerkingen zeer nuttig, maar dan moeten ze wel goed onderbouwd zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |