Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2010, 12:17
XalionX
XalionX is offline
Ik heb echt enkeld maar op een paar na saaie leerkrachten.
Zit nu 3e jaars VMBO, en ik val echt gewoon bijna in slaap tijdens bepaalde lessen...

Jij ook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2010, 14:14
Maaike55
Maaike55 is offline
Jaaa, echt wel..
Biologie is bij mij pas erg, die vrouw staat voor de klas met haar handen over elkaar geslagen en verteld 1 of ander verhaal en dan moet je aan het werk.. maar die verhalen duren echt lang..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 23:27
arPos
arPos is offline
Nogal heb er 1 die gaat gerust de hele dag door.
Oud 17-04-2010, 16:19
Geel
Geel is offline
Saaie leraren? Nee, daar heb ik geen last van. Er zijn wel zat leraren waar ik last van heb op een andere manier, maar geen enkele leraar die ik saai zou kunnen noemen.
Oud 17-04-2010, 19:34
Chikey
Chikey is offline
Bij mij is geschiedenis egt vreselijk saai die vrouw vertelt steeds hetzelfde ik ben bijna egt een keer bij haar in slaap gevalle
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 07:08
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik heb echt enkeld maar op een paar na saaie leerkrachten.
Zit nu 3e jaars VMBO, en ik val echt gewoon bijna in slaap tijdens bepaalde lessen...

Jij ook?
Ik ben al klaar met mijn studie, dus ik heb het niet meer. In mijn ervaring ligt het maar deels aan de leraar, maar meestal aan slaaptekort bij de leerling, of een gebrek aan interesse. Probeer maar eens een weekje om half 10 te gaan slapen en je zult merken dat het in slaap vallen een stuk minder is.
Oud 25-04-2010, 13:52
Yasminalove
Yasminalove is offline
ja ligt een beetje aan jezelf ook natuurlijk.. als je een vak niet interesant vind, dat zul je de leraar die
hier vanalles over verteld, ook al snel saai vinden..
Naja, het enigste wat ik eigenlijk echt oninteresant vind ik geschiedenis.. want wat heeft het voor nut
om "over oude koeien uit de stal"(dingen die al gebeurt zijn) te leren?
dan kun je net zo goed leren wat je eergisterenn of vorige week gedaan hebt, is voor mij
hetzelfde.

tja.. mensen vinden wiskunde saai, maar ik niet, hierdoor maakt de leraar voor mij niet uit..

eigenlijk vind ik leraren niet zulke saaie mensen.. als je regelematig ook eens een gesprek met
ze voert, over andere dingen, zoals bijvoorbeeld over je hobbies, dan zal die juf of meester
je beter leren kennen, en je aardiger vinden.. naja(leraren vind ik meestal aardiger dan klasgenoten)
hoewel ik weet dat ik een behoorlijke uitzondering ben, met me nooit t laat komen, nooit
eruitgestuurd worden, en goede rapporten(zeven en achten), en vaak alleen met school bezig.. tja ik val erg buiten de boot.
maar het kan ook zijn dat je leraren saai of ontinteresant vind omdat ze je
er vaak uitsturen of strafwerk laten maken.. dan boeit het je veel minder wat diegene zegt voor de klas.

maarja, wat slaaptekort betreft, hoe vreemd het ook is.. ik ging vroeger ook altijd rond middernacht slapen, toen kon ik mijn aandacht er nauwelijks bijhouden.. maar als je nou om 9 uur of 10 uur gaat slapen, dan ben je zelfs uitgeslapen als je 's morgens opstaat, hoe vreemd ook.. en dan is het helemaal niet zo moeilijk om op te staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten