Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ligt een beetje aan jezelf ook natuurlijk.. als je een vak niet interesant vind, dat zul je de leraar die
hier vanalles over verteld, ook al snel saai vinden.. Naja, het enigste wat ik eigenlijk echt oninteresant vind ik geschiedenis.. want wat heeft het voor nut om "over oude koeien uit de stal"(dingen die al gebeurt zijn) te leren? dan kun je net zo goed leren wat je eergisterenn of vorige week gedaan hebt, is voor mij hetzelfde. tja.. mensen vinden wiskunde saai, maar ik niet, hierdoor maakt de leraar voor mij niet uit.. eigenlijk vind ik leraren niet zulke saaie mensen.. als je regelematig ook eens een gesprek met ze voert, over andere dingen, zoals bijvoorbeeld over je hobbies, dan zal die juf of meester je beter leren kennen, en je aardiger vinden.. naja(leraren vind ik meestal aardiger dan klasgenoten) hoewel ik weet dat ik een behoorlijke uitzondering ben, met me nooit t laat komen, nooit eruitgestuurd worden, en goede rapporten(zeven en achten), en vaak alleen met school bezig.. tja ik val erg buiten de boot. maar het kan ook zijn dat je leraren saai of ontinteresant vind omdat ze je er vaak uitsturen of strafwerk laten maken.. dan boeit het je veel minder wat diegene zegt voor de klas. maarja, wat slaaptekort betreft, hoe vreemd het ook is.. ik ging vroeger ook altijd rond middernacht slapen, toen kon ik mijn aandacht er nauwelijks bijhouden.. maar als je nou om 9 uur of 10 uur gaat slapen, dan ben je zelfs uitgeslapen als je 's morgens opstaat, hoe vreemd ook.. en dan is het helemaal niet zo moeilijk om op te staan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|