Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2010, 15:12
tommieboydeDude
tommieboydeDude is offline
hai, ik ben een jongen van 14 en vind een meisje uit het 2e leuk (zit zelf in de 3e) ik weet niet zo goed of zij mij ook leuk vind.. heeft iemand tips om daar achter te komen? en als zeme leuk vind , hoe moet ik haar dan vragen? in de film? op school? heeft iemand daar ook tips voor?
laatst was haar verjaardag en toen heb ik haar gefeliciteerd en 3 kussen gegeven, eentje was (perongeluk) op haar mond, we begonnen meteen allebij met blozen, maar gingen al snel verder met de rest van de schooldingen...
aub help me..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2010, 16:13
Verwijderd
nou of ze je leuk vind weet ik niet, maar als je dat weet, vraag je toch niet of ze verkering wil?
dat moment komt gewoon. bijvoorbeeld dan vraag je op een schoolfeest of in een dico of wat dan ook, of ze met je wil slowen. misschien zegt ze ja. misschien krijg je een kus, of je geeft haar een kus. en dan weet je al bijna zeker, jullie hebben 'verkering'
je weet het pas écht zeker als je daarna volop staat te bekken

Citaat:
hai, ik ben een jongen van 14 en vind een meisje uit het 2e leuk (zit zelf in de 3e) ik weet niet zo goed of zij mij ook leuk vind.. heeft iemand tips om daar achter te komen? en als zeme leuk vind , hoe moet ik haar dan vragen? in de film? op school? heeft iemand daar ook tips voor?
laatst was haar verjaardag en toen heb ik haar gefeliciteerd en 3 kussen gegeven, eentje was (perongeluk) op haar mond, we begonnen meteen allebij met blozen, maar gingen al snel verder met de rest van de schooldingen...
aub help me..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 19:21
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
nou of ze je leuk vind weet ik niet, maar als je dat weet, vraag je toch niet of ze verkering wil?
dat moment komt gewoon. bijvoorbeeld dan vraag je op een schoolfeest of in een dico of wat dan ook, of ze met je wil slowen. misschien zegt ze ja. misschien krijg je een kus, of je geeft haar een kus. en dan weet je al bijna zeker, jullie hebben 'verkering'
je weet het pas écht zeker als je daarna volop staat te bekken
Stop met qouten en dan de quote onderaan zetten, super irritant.
Oud 26-04-2010, 16:26
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
misschien helpt het wat als je haar toevoegt op msn, zodat je haar nummer krijgt enzo.
kan je ook overdreven praten met hartjes en bloospoppetjes
Ook praat het wat makkelijker dan in het echt en kan je zonder stotteren haar uitvragen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 16:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat Alpha_Omega zet. Ook hoef je de openingspost niet te quoten.

Je kan haar mee uitvragen. Ik begrijp niet waarom mensen dat zo moeilijk vinden om te bedenken en dan hier gaan vragen wat ze moeten doen.
Als je wil weten wat je kan doen om er ZEKER van te zijn dat je leuk vindt of anders gaat vinden en je niet afgewezen wordt: niks. Het blijft altijd gokken maar het is het proberen wel waard. Vraag haar gewoon mee naar de film of een keertje een ijsje eten ofzo!
Reageren

Regels voor berichten