Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Door nieuwe mensen te leren kennen, en mensen die je wel accepteren zoals je bent
![]() Alleen moet je je daarvoor wel openstellen. Er zijn ook mensen die niet oordelen hoe je over vroeger was, maar je gewoon nemen zoals je nu bent. Verder zou ik niks vertellen over ASS, dat kan altijd later als je écht een goede vriend krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook binnen een plek waar je een slechte naam hebt kun je nieuwe mensen tegenkomen, mensen die je nog niet kent. Ze kennen jou misschien wel van naam, maar het idee dat iedereen jou als slecht of op een bepaalde negatieve manier ziet, dat zit in jouw hoofd. En geloof me, ik ben heel erg gepest tijdens mijn schooltijd. Ik weet daardoor echter wel hoe moeilijk het is om zoiets binnen je huidige school te bewerkstelligen, maar het is niet onmogelijk. Kijk als je mij vraagt hoe kom je van die slechte naam af? Zoals je er nu tegenover staat heel simpel: Niet. Je moet er eigenlijk zelf boven staan. Door de dag waarop je er zelf niet meer mee bezig bent. Want dat zat, laat ik het bij mezelf houden, sowieso veel groter in mijn hoofd dan in het hoofd van andere mensen zit. Daar zal ik geen vergif op innemen, maar als ik nu met iemand realistich bijvoorbeeld kijk naar hoe mensen reageren als als ik ze tegenkom. Oude bekenden.. dan reageren ze veel neutraler dan dat ik dat invul. Maar dan heb ik het wel over een periode van jaren waarbinnen ik bijna constant therapie heb gehad en ook groepstherapie waarbinnen ik veel geleerd heb van anderen en geconfronteerd ben door anderen. Dus ik wil het echt niet gemakkelijk doen lijken. Als je echt nieuwe mensen wil leren kennen dan zou ik in jouw situatie aanraden om eens op zoek te gaan naar lotgenoten fora op internet. Erg laagdrempelig en ik vond het persoonlijk erg prettig. Mij werd eigenlijk aangeraden om naar mijn interesses en hobby's te kijken, en iets nieuws te ondernemen, bij een club of vereniging te gaan.. maar alsof dat zo gemakkelijk is met de depressies en andere problemen waar ik nog in zwom. Nee, internet was op dat moment voor mij een uitkomst, hoe slecht sommige andere mensen dat ook vinden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
My story... Lil' Dutchess | 10 | 19-10-2005 14:34 | |
Muziek |
Burzum - Jesus' Tod (luistertopic) Eresh'kigål | 500 | 12-07-2004 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
My story Dark Psycho | 0 | 24-11-2003 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[engels verhaal]No Lucy No Diamonds Type | 5 | 23-04-2003 14:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn computers nou dom of slim? slimmer dan de mens? Skapie | 106 | 12-12-2002 12:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Songtext (Verrie afgezaagd) A walk trough my story... Secreet | 1 | 23-03-2002 22:25 |