![]() |
|
![]() |
hey allemaal.
ik heb nu al iets meer dan 2 maanden met me eerste vrindin en heb nog niet gezoend, wel al een aantal kusjes op haar wang. maar ik weet niet wat het is ik durf op één of andere manier niet. ben denk ik bang dat zij nog niet wil. ik zelf zat te denken om haar een keer mee te nemen naar het strand en samen de zon’s ondergang te gaan kijken en dat het dan wel vanzelf gaat. wat denken julie er van? hebben julie nog tips voor me eerste zoen en mischien die van haar ook. |
![]() |
||
Citaat:
bij mij was de 1e X iets minder dan een maand geleden met mij vriendje, het zoenen gaat vanzelf maar het beginnen met zoenen (de 1e keer dan) niet! Gewoon doen! |
![]() |
|
Gast doe normaal ik wil wel?
Je bent even oud als mij wat maakt het uit dat je het nog nooit gedaan hebt ik heb het ook nog nooit gedaan ik heb wel een vriendin voor 2 week nu ging eerst niet zo goed maar nu hou ik echt van haar ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook nog niet ontgroend en kan me eigenijk weinig schelen
komt vanzelf wel een keer, ben veel te lui om daar haast achter te zetten, ik heb genoeg geduld ![]() is ook weer niet zo'n big deal(en ik ken ook iemand die zei wel al vroeg ontgroend te zijn maar sindsdien niet meer gezoend te hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
meis ik was pas op me 15e ontgroent en dat was niet omdat ik niemand kon krijgen ofzo dat was omdat ik wou wachten. Klink heel raar omdat het alleen maar zoenen is. Maar uiteinderlijk het ik met hem me 1e vriendje was dat toen gezoent en een half jaar gehad. verder ookmeerdere dingen maar dat boeit niet, Zoenen komt vanzelf en het is helemaal geen big deal dat snap je pas als je het best gedaan
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik was al is vanplan om met haar naar de zon's ondergang te gaan kijken maar toen werd ze ziek. dus ik denk dat als ik na de examens met haar wel nar de zon's ondergang gaan dat het dan wel gaat lukken. tog bedankt voor de hulp. groetjes van mij |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb vorige week nog gezoend met iemand waarmee ik het niet had.. of niet leuk vind ofzo ![]() maar geloof me, zoenen is niet alles hoor.. ik vind dat je eerste zoen wel byzonder moet zijn (wat bij mij echt niet het geval was). was gwn met carnaval ![]() wacht er alsjeblieft even mee totdat je echt een lieve jongen hebt gevonden, die je respecteerd voor de 1e keer! ik had eerst ook een gevoel van ja ik heb nog nooit gezoend, en iedereen die ik ken wel enzo.. en nu ik eenmaal gezoend heb, dan denk ik van.. achja zal wel.. kom ik erachter dat best veel mensen nog nooit gezoend hebben.. Nu kijk je alleen maar naar de mensen boven de 14 die WEL gezoend hebbben, en niet naar de mensen die nog nooit gezoend hebben.. maar als je eenmaal gezoend hebt kom je erachter hoeveel mensen er nog niet gezoend hebben op jouw leeftijd, en wat je vergeleken met de andere mensen een vroege vogel bent! let maar op!
Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 23:42. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ontgroening Verwijderd | 115 | 11-11-2008 23:15 | |
Algemene schoolzaken |
Ontgroeningen Nona | 93 | 04-10-2003 10:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |