Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2010, 23:55
Jigmaster
Jigmaster is offline
Het zit zo.. ik heb een paar maanden verkering met een meisje maar ze zegt dat het geheim moet blijven... schaamt ze haar voor mij?? telkens als ik het vraag wilt ze het niet zeggen.. ik heb het ook andere manieren geprobeert of is zij er nog niet aan toe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2010, 00:10
gentlemen
gentlemen is offline
meestal als het zo is dan gaat ze vreemd(mijn ervaring)of ze is er nog niet aan toe
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 10:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het persoonlijk wel heel zwak als iemand niet in staat is eerlijk te zeggen waarom ze niet wil dat jullie openlijk verkering met elkaar hebben. Vraag op een ernstige manier waarom ze dat niet wil, misschien is het wel een idee om haar duidelijk te maken dat jullie relatie misschien weinig toekomst heeft als zij niet wil dat iedereen weet dat jullie verkering hebben en ze vervolgens jou niet eens kan vertellen waarom.
Oud 19-05-2010, 12:53
I C U
I C U is offline
Waarom wil ze het geheim houden? Wil ze het voor iedereen geheim houden? Het kan zijn dat haar ouders niet willen dat ze een vriendje heeft, in dat geval kan ik me geheimzinnigheid, zeker in het begin, voorstellen.

Een serieus gesprek aangaan lijkt me een prima idee.
Oud 23-05-2010, 23:15
kv-user
kv-user is offline
Wat ik vaker hoor, is dat mensen verlegen zijn op dat gebied - en geen vervelende reacties en opmerkingen willen - en eigenlijk bang zijn wat de klas en omgeving vind, dit hoeft verder echt niet te betekenen dat ze bijvoorbeeld vreemd gaat. Praat eens met haar, en vooral waarom ze het liever niet zegt, en probeer haar een beetje te steunen!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 05:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Waarom wil ze het geheim houden? Wil ze het voor iedereen geheim houden? Het kan zijn dat haar ouders niet willen dat ze een vriendje heeft, in dat geval kan ik me geheimzinnigheid, zeker in het begin, voorstellen.

Een serieus gesprek aangaan lijkt me een prima idee.
Ik dacht meteen: oh, die heeft vast een ander vriendje en wil daarom niet dat het uitkomt. Maar wat jij zegt kan natuurlijk ook en is een stuk onschuldiger

Daarom is het handig om erover te praten. Wij kunnen niet in haar hoofd kijken. En bedenk je wat je voor een relatie met haar over hebt.

Een kennis van mij heeft ook jaaaren een relatie gehad die vrij 'geheim' was. Althans, onderlinge vrienden wisten het wel, maar zijn familie mocht het niet weten. Pas na jaren heeft ze toen voor het eerst zijn ouders ontmoet. Weet ook niet precies wat de reden was, maar zij heeft er voor gekozen om dat geheim op de koop toe te nemen.
Die keuze moet jij voor jezelf maken als zij het niet wil vertellen
Reageren

Regels voor berichten